Skip to main content

Hoe kan ik zien te weten komen of prepaidnummernog te gebruiken is?

Hallo @YvonneDi 

  1. Kan je er zelf nog mee bellen? Dan is alles ok, evt. alleen opwaarderen
  2. Indien niet, maar ben je nog wel bereikbaar voor anderen die jou bellen? Dan opwaarderen en je wordt gedeblokkeerd.
  3. Indien dat ook niet, dan ben je te laat en is het nummer vervallen

 

Hoe lang is mijn beltegoed geldig?Je prepaid-tegoed bij KPN Prepaid is onbeperkt geldig. Er is 1 voorwaarde: je moet je mobiele aansluiting 1 keer in de 6 maanden gebruiken (bellen, sms’en, mobiel internetten of opwaarderen). Bellen/sms’en naar gratis nummers en het ontvangen van gesprekken en sms-jes vallen hier niet onder.

Heb je je prepaid-tegoed 6 maanden niet gebruikt?
Als je langer dan 6 maanden je aansluiting niet gebruikt, wordt je beltegoed bevroren voor 90 dagen. Je kunt dan nog wel gebeld worden, bellen naar gratis nummers en opwaarderen.
Om je prepaid-tegoed weer vrij te maken, moet je het binnen 90 dagen na de bevriezing opwaarderen.Waardeer je in deze 90 dagen je prepaid-tegoed niet op? Dan ben je het tegoed en het nummer kwijt!


Is het nog terug te activeren als het vervallen is...staat nig wel bij account vermeld maar is vervallen...zou het graag terug activeren


Als punt 3 is bereikt, dus ná 6 maanden + 90 dagen, dan is het nummer definitief vervallen.
Dit is niet meer te herstellen.


Hi @YvonneDi, als ik dit zo hoor, lijkt het er op dat je nummer niet meer terug te halen valt maar ik kijk het graag nog even voor je na voor de zekerheid!

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel  en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer én het simkaartnummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren.


Heb het ingevoerd 


Bedankt @YvonneDi, helaas is het nummer écht vervallen en valt het niet meer terug te halen :slight_frown: Het nummer is al op 03/11/2020 geblokkeerd dus de 90 dagen waarin je nog op had kunnen waarderen, zijn al geruime tijd voorbij. Ik had liever ander nieuws voor je gehad maar kan het niet mooier maken dan het is!


Dank je wel voor de moeite  Maja. Jammer maar het is niet anders🤷‍♀️


Ondanks het slechte nieuws, toch graag gedaan!