Skip to main content

ik ben bezig met senioren telefoon aanschaf voor oude tante.  Hoe werkt prepaid ook alweer?  Alleen voor bellen

Met prepaid kan je bellen en gebeld worden.  Je moet wel iedere keer het beltegoed opwaarderen. Heeft tante ook een vaste telefoonverbinding?


Thnx Joep!

Dat is nu niet het geval, ze ligt in revalidatiecentrum. Dus geen vaste telefoon.


Hoi @artje, welkom op het forum. Goed dat je jouw oud tante hierbij helpt. Joep heeft je al op weggeholpen zo te zien, met prepaid kan je bellen en gebeld worden en data is ook mogelijk. Als je geen data wilt kan dat in het toestel uitgezet worden, al kan ik me ook voorstellen dat senioren telefoons geen data ondersteunen. Het beltegoed waarmee het wordt opgewaardeerd is onbeperkt houdbaar, als er elke 6 maanden gebruik van wordt gemaakt (zelf bellen/sms’en of opwaarderen, gebeld worden telt hierbij niet). 

Op onze website hebben we ook een pagina die meer uitleg geeft over prepaid: Prepaid van KPN.

Als we er meer over kunnen vertellen weet je ons te vinden, we helpen je graag :slight_smile: