Skip to main content
Antwoord

Ik ga van abonnement naar prepaid. Kan ik dezelfde SIM blijven gebruiken?

• May 30, 2025
  • 2 reacties
  • 50 keer bekeken

Per 1 juni gaat het abonnement over naar prepaid.  Een paar vragen:

• heb ik een prepaid simkaart nodig of kan ik dezelfde simkaart gebruiken wat nu nog steeds in de telefoon zit?
  • Kan ik al op 31 mei 2025 opwaarderen of pas op 1 juni? Ik vroeg me namelijk af hoe dat precies werkt.

gr

T Hofstede

Beste antwoord door Anonymous

Hallo ​@mhforum 

Je kan je huidige simkaart blijven gebruiken, opwaarderen kan pas nadat het een prepaid is geworden.

Zie ook dit topic:

Relevante stukjes uit dat topic: 

Dit kan in het buitenland, met behoud van nummer én simkaart. Het toestel moet te zijner tijd wel opnieuw opgestart worden.

Let er wel op dat je met een prepaid elke 6 maanden moet sms’en of uitbellen om je nummer te behouden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• May 30, 2025

Volgens mij krijg je een nieuwe simkaart.

• Antwoord
  • May 31, 2025

Hallo ​@mhforum 

Je kan je huidige simkaart blijven gebruiken, opwaarderen kan pas nadat het een prepaid is geworden.

Zie ook dit topic:

Relevante stukjes uit dat topic: 

Dit kan in het buitenland, met behoud van nummer én simkaart. Het toestel moet te zijner tijd wel opnieuw opgestart worden.

Let er wel op dat je met een prepaid elke 6 maanden moet sms’en of uitbellen om je nummer te behouden.