Skip to main content
Antwoord

Ik heb online prepaid gekocht, maar het is dubbel afgeschreven

• June 3, 2024
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb gisteren online kpn prepaid gekocht. van €6 voor 3 GB internet per maand en €5 120 belminuten voor een maand. Ipv €11 in totaal is er €22 afgeschreven. Graag dit in orde maken door mijn €11 terug te storten.

Beste antwoord door Denise van KPN

Ai, dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling, @Idesm. We denken graag met je mee. Ik wil je vragen ons te bellen op 0800 0402. Mijn collega kan dit dan vast voor je in orde maken!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ai, dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling, @Idesm. We denken graag met je mee. Ik wil je vragen ons te bellen op 0800 0402. Mijn collega kan dit dan vast voor je in orde maken!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 11, 2024

@Denise van KPN 

Hoi, echter u collega verwijst mij door naar het forum. Ik kan online verder geen klacht doen en wordt zo van het kastje naar de muur gestuurd.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dat is dan wel bijzonder @Idesm De klantenservice zou juist het kanaal moeten zijn waar dit direct voor jou opgelost kan worden. Gelukkig kun je via: https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm een klacht indienen. Op die manier kun je dan alsnog jouw geld terug krijgen.