Skip to main content

Ik kan de prepaid app helemaal niet meer openen, zowel op de smartphone als op de iPad.



Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hoi @Eneas, dat is hier ook nog het geval. Ik vermoed dat er toch nog een storing is die er vanmorgen met meer diensten waren. Er komen meer meldingen binnen, ik ga er dus van uit dat KPN inmiddels op de hoogte is. 
 

*voor de mods, een verzameltopic zou nu wel handig zijn 


Hallo @Eneas , zoals @Anneke-Anna aangeeft is er inderdaad een storing. We zijn hiervan op de hoogte en de techneuten zijn druk bezig de app weer werkend te krijgen. 


ja hele dag al storing, wilde vandaag mn nieuwe telfort simkaart omzetten, systeem gaf foutmeldingen maar 10minuten later was opeens mn telefoonnummer weg op de oude kaart, dus werdt wel verwerkt.

 

ook aanvragen nieuwe mijnkpn ging niet van leien dakje, hoop geknoei met de cookie en adblocker whitelisten en de iphone van private address afzetten, maar niets hielp, uiteindelijk in een incognito browsessie dat werkend gekregen. volgens mij staats KPN’s firewall iets te panisch.

 

in de mijnkpn kun je ook saldo zien, waarom die prepaid app nodig is snap ik even niet goed. zijn ze alles aan het migreren naar 1 app misschien ? is ook al een jaar geen update meer geweest voor de iphone store.