Skip to main content

Ik verblijf sinds een tijdje in het buitenland en heb mijn kpn prepaid gehouden om smsjes te kunnen ontvangen om voor bepaalde instellingen/overheid (DigiD e.d).

Laatst kreeg ik een bericht van kpn dat ik mijn tegoed moet gebruiken om de prepaid te behouden. Dat heb ik gelijk gedaan dmv een smsje (wat ook terug te vinden is op mijn overzicht).

Nu een week later kan ik toch geen smsjes meer ontvangen. Dit is een groot probleem. Wat kan ik hieraan doen?

PS. Ik lees in andere reacties dat het geblokkeerd wordt na een inactieve periode van 6 maanden. Ik kreeg onderstaande bericht, dus begrijp niet waarom ik geen smsjes meer kan ontvangen.

Beste klant, let op: je hebt 5 maanden niet gebeld, ge-smst of internet gebruikt met je prepaid simkaart. Daarom blokkeren wij je tegoed en nummer over 30 dagen. Gebruik je telefoon of waardeer snel je tegoed op via kpn.com/onlineopwaarderen om je nummer en tegoed te behouden. Groet, KPN


Is opgelost.


Goedenavond @joostbe, bedankt voor jouw bericht en excuses voor deze late reactie! We beantwoorden topics op volgorde van binnenkomst en vanwege de drukte was ik niet eerder in staat om je bericht van een antwoord te voorzien. Desondanks goed om te lezen dat het probleem ook weer is verholpen. Kun je nog vertellen waarom het niet lukte? Had dit wellicht iets met bepaalde instellingen te maken?