Skip to main content

Ik heb laatst de onbeperkt online prepaid bundel aangeschaft. Deze deed het amper, mijn snapchat bijvoorbeeld werkt gewoon niet met deze internetsnelheid.

Als gevolg hiervan heb ik een andere snellere bundel aangeschaft. Eindstand: Ik heb nog steeds geen mobiel internet wat het doet. 

Zou de onbeperkt online bundel stop gezet kunnen worden? Het maakt mij niks uit dat ik de kosten nie terug krijg. Ik heb mobiel internet nodig voor mijn werk, Dus het zou erg fijn zijn als hier wat aan gedaan kan worden.

Dit staat op deze pagina: https://www.kpn.com/prepaid/bundels.htm

(onder veelgestelde vragen)

 

Ja, onbeperkt is echt onbeperkt. Wel is de snelheid beperkt tot een maximale snelheid van 128 Kb/s. Om sneller te kunnen internetten kun je een databundel aanschaffen. Deze bundel is echter pas te gebruiken zodra je onbeperkt bundel is verlopen. Het is dus niet mogelijk om een bundel tijdens de looptijd te vervangen voor een andere bundel.

Persoonlijk vind ik het ook maar raar dat je er niet een andere bundel bovenop kan doen, dit kan wel bij vrijwel alle andere providers die Prepaid diensten aanbieden.


Goedemiddag, Met de KPN Prepaid onbeperkt online  heb je een bundel waar je niets aan hebt.

Hier in Frankrijk kan je er geen Telegraaf mee downloaden, als je naar Ziggo mail wilt dan duurt het heel lang voordat je de pagina van Ziggo mail ziet staan, als je dan iets wil opzoeken van Ziggo mail dan duurt het heel lang voordat je de pagina ziet staan, hoe kan KPN prepaid een snelheid van 128 kibt gebruiken voor mensen die denken in het buitenland onbeperkt online te kunnen gebruiken, je hebt niets aan deze bundel, ik heb €9.00 betaald voor iets waar je niets aan hebt, weggegooid geld. Ik blijf nog 3 maanden in Frankrijk, nog 6 dagen dan is gelukkig de bundel van € 9,00 afgelopen en dan neem ik de bundel van €16.00 die schijnt beter te werken, is wel behoorlijk duurder dan het abonnement van mijn vrouw, die betaalt hier in Frankrijk met Voda Phone met 150 belminuten en 3gb internet € 9.45 en zij kan alles ontvangen  en bewerken net zoals in Nederland                             MVG J. C. Beeuwkes


Hallo @Jolienswagten, welkom. De informatie die Misja20 je heeft gegeven, klopt.

Dit staat op deze pagina: https://www.kpn.com/prepaid/bundels.htm

(onder veelgestelde vragen)

 

Ja, onbeperkt is echt onbeperkt. Wel is de snelheid beperkt tot een maximale snelheid van 128 Kb/s. Om sneller te kunnen internetten kun je een databundel aanschaffen. Deze bundel is echter pas te gebruiken zodra je onbeperkt bundel is verlopen. Het is dus niet mogelijk om een bundel tijdens de looptijd te vervangen voor een andere bundel.

Helaas is het niet mogelijk om deze bundel vroegtijdig te annuleren of een andere bundel eroverheen aan te zetten. Je zult dus moeten wachten tot de bundel is verlopen.