Skip to main content
Antwoord

Is mijn prepaid nummer vervallen of kan ik deze nog opwaarderen?

• January 26, 2024
  • 3 reacties
  • 359 keer bekeken

Jolanda de Waal
Nieuwkomer

is mijn nummer vervallen of kan ik hem nog opwaarderen

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Jolanda de Waal ,

Daar kun je achter komen door met een andere telefoon naar dat nummer te bellen. 

Je nummer en je beltegoed blijven onbeperkt geldig als je één keer in de zes maanden je beltegoed gebruikt door te bellen, sms’en of internetten. Doe je dat niet, dan zal je nummer bevroren en uiteindelijk gestopt worden. Nadat jouw nummer 90 dagen is bevroren, vervalt het nummer definitief. In die 90 dagen is het nummer alleen nog maar te redden door een opwaardering.   

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 26, 2024

Hallo @Jolanda de Waal ,

Daar kun je achter komen door met een andere telefoon naar dat nummer te bellen. 

Je nummer en je beltegoed blijven onbeperkt geldig als je één keer in de zes maanden je beltegoed gebruikt door te bellen, sms’en of internetten. Doe je dat niet, dan zal je nummer bevroren en uiteindelijk gestopt worden. Nadat jouw nummer 90 dagen is bevroren, vervalt het nummer definitief. In die 90 dagen is het nummer alleen nog maar te redden door een opwaardering.   

Jolanda de Waal
Nieuwkomer

weet niet meer wanneer ik heb gebeld of opgewaardeerd vandaar mijn vraag

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 26, 2024

Dan dus dat nummer even bellen met een andere telefoon. (Zet jouw Prepaidtelefoon dan wel aan.)

Dan hoor je snel genoeg of jouw telefoon nog rinkelt en jouw nummer dus nog bestaat.   Â