Skip to main content
Beantwoord

Kan bundeltegoed niet meer inzien

• August 18, 2026
  • 7 reacties
  • 112 keer bekeken

Ik kan plotseling mijn bundel tegoed niet meer inzien. Alles geprobeerd. Zeer vervelend. Hoe komt dit.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Hans Leeuwarden, wat bedoel je precies met niet meer kunnen zien? Werkt het niet, of gebeurt er iets anders? Er is kort geleden nog een nieuwe versie van de app uitgekomen, je kunt ook kijken of je 'm bij kunt werken.

Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat je vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we met je mee kunnen denken.

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 18, 2026

Hallo ​@Hans Leeuwarden ,

Je vraagt je bundeltegoed op verschillende manieren op: 

• Gebruik de KPN Prepaid app of MijnKPN. 
  • Sms het woord SALDO naar 1266
  • Bel naar *101# voor beltegoed of naar *107# voor extra tegoed  

Meer informatie: 

•  

Ik bedoel eigenlijk waarom ik dit niet meer in de KPN prepaid app kan zien. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 18, 2026

Misschien even de app verwijderen? En dan weer opnieuw installeren.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 20, 2026

Welkom op de community ​@Hans Leeuwarden, wat bedoel je precies met niet meer kunnen zien? Werkt het niet, of gebeurt er iets anders? Er is kort geleden nog een nieuwe versie van de app uitgekomen, je kunt ook kijken of je 'm bij kunt werken.

Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat je vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we met je mee kunnen denken.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 20, 2026

Een iPhone met iOS 26.6 ?

Dan app vernieuwen. Of verwijderen en opnieuw installeren. Want dat probleem is hersteld. 

https://apps.apple.com/us/app/kpn-prepaid/id1247813403

Hallo beste mensen die reageerde op mijn probleem. Idd was er even geleden een update. Maar waarschijnlijk was ik niet de enige met het probleem. Sinds gisteren was er weer een kleine update. Het werkt nu weer zoals het hoorde. Wanneer ik de KPN prepaid app open komt gelijk mijn tegoed weer op het scherm. Blij en iedereen die wilde helpen bedankt voor jullie adviezen. Grt Hans. Leeuwarden.👍🏻

Jasper van KPN
Moderator

Helemaal goed, fijn dat het daarmee opgelost is! Met de update was het in dit geval een makkelijke oplossing.

Als we in de toekomst nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.