Skip to main content

Ik had nog een smartphone liggen welke ik alleen gebruik voor noodgevallen: Moto G op Android 5.1. Er kwam echter de melding dat ik al 6 maanden niet meer gebeld had maar na opwaarderen zou mijn nummer weer gewoon geactiveerd worden. Gisteren opgewaardeerd en nu kan ik wel bellen maar niet meer gebeld worden. Paar keer aan en uitgezet, nog dag gewacht, maar het probleem is er nog steeds. Signaalbalkje is helemaal vol.Als ik van een ander nummer bel komt de melding dat dit nummer momenteel niet bereikbaar is, probeert u het later nog eens. Geen wijzigingen aangebracht aan de instellingen dus het is een mysterie. SMSjes komen ook niet meer binnen. Internet middels Wifi gaat nog steeds probleemloos. Iemand enig idee? Ik hoop dat iemand mij kan helpen. B.v.d.

Is inmiddels opgelost !


Top! Wat heb je precies gedaan om het opgelost te krijgen @Inge Sv? Hoor het graag :slight_smile:


Was mijn eigen (heel erg) domme fout, ik gebruikte een tel nummer van een ander ouder mobiel nummer. Contact met KPN medewerker bracht dat al snel aan het licht. Op mijn leeftijd krijg je dat soort domme dingen, ik gebruik vrijwel alleen de vaste lijn en smartphone alleenvoor noodgevallen, maar blij dat het opgelost is. :-)


Ah, nou, kan gebeuren toch? :blush: Als je niet zo vaak gebruik maakt van een mobiel nummer, is het helemaal niet zo gek dat je je vergist :wink: