Skip to main content

Ik heb prepaid op m`n iphone zonder app .

Ik wil bij opwaarderen gebruik maken van het extra bonus tarief, hoe ontvang ik deze dan toch?

Hallo @Riekie b zie mijn antwoord in jouw eerdere topic.


Hoi @Riekie b! Normaliter dien je dit via de app aan te zetten, zie: Bonustariefplan. Ik kan dit ook voor je aanzetten. Hier heb ik je prepaid gegevens voor nodig. Heb je je prepaid nummer wel geregistreerd in MijnKPN? In dat geval heb ik je postcode, huisnummer, en 06-nummer nodig. Als je het nummer niet geregistreerd hebt, kun je dan je simkaartnummer toevoegen aan ‘Persoonlijke Opmerkingen’? 


*****


zie boven


ik zie dat het niet verstandig is om telefoonnummer te melden, toch wordt het gevraagd!


Wilt u het voor mij aanzetten en dan ook aangeven waar ik dit vind, zodat ik zeker weet dat ik de extra bonustarief ontvang bij opwaarderen, dank u wel. 


Wanneer kan ik een reactie verwachten?


@Riekie b Nu! Staat al aan. Je kunt opwaarderen, dan wordt het extra tegoed automatisch bijgeschreven.

EDIT: Excuses! Ik had even moeten noemen dat je je gegevens in je profiel kunt invullen. Dat is veilig en alleen inzichtelijk voor ons kpn moderators.


hartelijk dank


beste Lisa,

Het is gelukt, daarvoor dank.

Nu heb ik gisteren ook opgewaardeerd op het prepaid nr *********, mijn vraag, kan hierop de bonus tarief nog worden bijgeschreven?

Dank u wel voor de moeite.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 


Jahoor, is gelukt 😛.

 

Fijne zondag verder :D 


Dank u heel hartelijk voor de prettige afwerking.

U ook fijne zondag.