Ik heb een prepaid kaart van KPN in mijn GPS tracker toestel.
Als je het App wil starten, wordt een code gestuurd naar het simkaart nummer. Dat gaat niet met een GPS tracker toestel. Ik zou dus het simkaart in een simlock vrije mobiel moeten doen om de App te activeren
Dat klopt. Heb dit zelf ook zo gedaan. Simkaart even in andere telefoon, je krijgt dan een code, die gebruik je, en daarna kun je de simkaart weer in de tracker doen. Beetje omslachtig maar het werkt.
Jongens, ik weet hoe het kan met een andere mobieltje, ik wil gewoon dat het anders kan dan met een sms code, andere apps doen het ook zonder sms code. Telkens als je die kpn app update moet je weer die simkaart uit mn gps halen en in een mobiel doen om die code te ontvangen om die app weer te activeren. Ik heb gewoon die app maar verwijderd en ik log in op het website
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.