Skip to main content
Beantwoord

KPN Prepaid app gebruiken met een GPS Tracker

  • 3 July 2024
  • 3 reacties
  • 39 keer bekeken

App starten lukt niet met gps toestel 

Ik heb een prepaid kaart van KPN in mijn GPS tracker toestel. 

Als je het App wil starten, wordt een code gestuurd naar het simkaart nummer. Dat gaat niet met een GPS tracker toestel. Ik zou dus het simkaart in een simlock vrije mobiel moeten doen om de App te activeren 

Hi @Skippypiet

Ik zou dus het simkaart in een simlock vrije mobiel moeten doen om de App te activeren 

Dit klopt. Simlock is al vele jaren niet meer in gebruik dus ik acht de kans heel klein dat je er daar nog één van tegen zult komen. 😄
De simkaart tijdelijk in een mobiel plaatsen zou dit in elk geval oplossen. Dan kan je de code ontvangen en weer door!


Dat klopt. Heb dit zelf ook zo gedaan. Simkaart even in andere telefoon, je krijgt dan een code, die gebruik je, en daarna kun je de simkaart weer in de tracker doen. Beetje omslachtig maar het werkt.


Jongens, ik weet hoe het kan met een andere mobieltje, ik wil gewoon dat het anders kan dan met een sms code, andere apps doen het ook zonder sms code. Telkens als je die kpn app update moet je weer die simkaart uit mn gps halen en in een mobiel doen om die code te ontvangen om die app weer te activeren. Ik heb gewoon die app maar verwijderd en ik log in op het website 


Reageer