Skip to main content
Antwoord

KPN prepaid app geeft automatische bundels aan

• August 4, 2025
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

prepaid app: waarom opeens automatische bundels en bij herinstallatie verificatie via sms Delta/Caiway?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@HaMaBA, welkom op de community. Het is me niet helemaal duidelijk wat het probleem precies is, hoe krijg je automatische bundels? En wat gebeurt er dan precies? Het voelt alsof ik informatie mis.

Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer we met je mee kunnen denken. Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze site.

2 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 4, 2025

probleem niet opgelost 

Admin: samengevoegd met reeds bestaande topic

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 6, 2025

Hoi ​@HaMaBA, welkom op de community. Het is me niet helemaal duidelijk wat het probleem precies is, hoe krijg je automatische bundels? En wat gebeurt er dan precies? Het voelt alsof ik informatie mis.

Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer we met je mee kunnen denken. Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze site.