Skip to main content
Antwoord

KPN Prepaid app geeft ineens een vreemde bundel aan

• July 28, 2025
  • 4 reacties
  • 319 keer bekeken

Hallo

Ook ik heb sinds donderdag 24 juli problemen met prepaid app. Heb opeens een bundel die ik niet heb gekocht van 500 mb die automatisch door zou gaan. Kreeg sms van 1200 dat ik in moest loggen met een code. Er wordt telkens bij opstarten om pincode voor aankoop gevraagd??

Heb hem al verwijderd en opnieuw erop gezet. Telefoon opnieuw opgestart. Ben ermee aan het klungelen maar krijg het niet zoals ik wil. Ik lees dat meerdere mensen dezelfde problemen hebben. Graag een oplossing hiervoor.

Met vriendelijke groet 

Nb

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@MoniqueHog & ​@NBurgers 

Rond 16:00 vanmiddag is er een update gedaan aan de KPN prepaid app. Alle problemen zoals de weergave van een vreemde bundel zijn hiermee verholpen. 

4 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@NBurgers, welkom op de KPN Community. We zien inderdaad meer meldingen over datgene dat jij beschrijft. Er loopt inmiddels een onderzoek en aan een oplossing wordt gewerkt. 

• Nieuwkomer
  • July 28, 2025

Kan er aangegeven worden wanneer het probleem naar verwachting is opgelost?

Mijn zoon wil ik een nieuwe prepaid internetbundel geven maar wil wel zeker weten dat dit nu geen probleem geeft.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 29, 2025

De app zou het weer moeten doen ​@MoniqueHog .

Overigens heb je niet per se de app nodig om bundels aan te schaffen en dergelijke. 

Voor alle bundels zijn ook ster codes *.

Doe het in ieder geval op het bewuste toestel. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 29, 2025

Hallo ​@MoniqueHog & ​@NBurgers 

Rond 16:00 vanmiddag is er een update gedaan aan de KPN prepaid app. Alle problemen zoals de weergave van een vreemde bundel zijn hiermee verholpen.