Skip to main content

Hi, ik heb een KPN sim en probeer hem net te aktiveren - lukt denk ik niet omdat ik in het buitenland zit. Kan je helpen?

Bedankt

Hi @JeannetteV, ik kijk graag even voor je of het mij wél lukt!

Zou je daarvoor het simkaartnummer in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Hi Maja is het nog gelukt? Ik heb je ook een message gestuurd met me telefoonnummer en het in m’n profiel gezet


Hallo @JeannetteV (of is het nou @JeannnetteV ?)

Heb je ook het simkaartnummer het opmerkingsveld van je profiel gezet?
Alleen samen met het 06-nummer kan @Maja_ jou helpen.


Ah, ik had gevraagd of je de gegevens in je profiel wilde zetten en hier in dit topic een seintje zou willen geven, we werken eigenlijk niet met privéberichten dus het is me niet opgevallen dat je daar iets hebt gestuurd :wink:

Ik mis nog het simkaartnummer, zou je die ook in je profiel willen zetten? Als je hier in dit topic laat weten dat je dat hebt gedaan, ga ik direct voor je aan de slag!


Hi Maja, mijn excuses, nu snap ik het. Simkaarnummer staat er nu ook in. Dank voor je hulp.


Geen probleem @JeannetteV, ik zie hem nu inderdaad staan!

Als ik deze simkaart opzoek, zie ik dat die al actief staat, maar al een poosje niet gebruikt is, voor het laatste begin maart. 

Waar maak je precies uit op dat de simkaart niet actief zou staan? Krijg je een bepaalde melding te zien? Heb je de simkaart al getest in een ander toestel? Heb je roaming wel aan staan zodat je kunt verbinden met een buitenlands netwerk?


Ik heb geen reactie meer van je gezien @JeannetteV / @JeannnetteV, kan ik je hier nog verder bij helpen of is alles inmiddels weer in orde? Hoor het graag!