Skip to main content
Beantwoord

Lage snelheid met KPN prepaid Onbeperkt Online bundel

• January 24, 2026
  • 8 reacties
  • 75 keer bekeken

Ik ben een KPN prepaid-klant en heb een onbeperkt internetpakket. Waarom is het internet de laatste tijd zo traag?

Beste antwoord door TDN

​@Silvian123 KPN prepaid onbeperkt internet heeft een limiet van 128 Kbit/s. Dit is niet voldoende voor zware toepassingen.

8 reacties

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • January 24, 2026

​@Silvian123 KPN prepaid onbeperkt internet heeft een limiet van 128 Kbit/s. Dit is niet voldoende voor zware toepassingen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 24, 2026

Ik ben een KPN prepaid-klant en heb een onbeperkt internetpakket. Waarom is het internet de laatste tijd zo traag?

Ongeveer een maand geleden was de snelheid normaal, alle applicaties laadden snel.

Oké, maar naar welk pakket moet ik overschakelen voor een normale snelheid?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 24, 2026

Ongeveer een maand geleden was de snelheid normaal, alle applicaties laadden snel.

• January 24, 2026

Wil je onbeperkt internet? Dan gewoon een abonnement afsluiten. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 24, 2026

Ik wil normale snelheid.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Silvian123. Welkom op de community! Op deze pagina vind je een overzicht van alle KPN Prepaid-bundels, inclusief de bijbehorende internetsnelheden. Een nieuwe bundel wordt pas actief nadat de huidige bundel is verlopen.. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 26, 2026

Hallo. Ik ben geïnteresseerd in onbeperkt internet met een goede snelheid. Wat kunt u mij aanraden? Ik heb trouwens ook internet in roaming nodig. Hartelijk dank.

JanD
Superuser
  • January 26, 2026

Hallo. Ik ben geïnteresseerd in onbeperkt internet met een goede snelheid. Wat kunt u mij aanraden? Ik heb trouwens ook internet in roaming nodig. Hartelijk dank.

Beste ​@Silvian123 zie de reactie van ​@Vikash van KPN eerder.

Â