Skip to main content

Langer dan 6 maanden prepaid niet opgewaardeerd

• September 1, 2025
  • 10 reacties
  • 111 keer bekeken

Ik heb langer dan 6 maanden niet opgewaardeerd, (vergeten) dus toch 10 euro opgewaardeerd vandaag.

Maar nu kan ik geen connectie krijgen met kpn wat logisch is, de vraag is kan iemand dit re activeren? ik had een bel afspraak staan maar kan dus niet gebeld worden eropĀ 

10 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 1, 2025

Hoi ​@SymphoniqueĀ 

Na 6 maanden zonder verbruik via het mobiele netwerk wordt je eenzijdig afgesloten. Je kunt dan nog wel gebeld worden of een SMS ontvangen. Je hebt dan 3Ā maanden om het te redden met opwaarderen.Ā 

Dit kan dan alleen met de papieren bon van bijvoorbeeld supermarkt, Primera,Ā  Bruna, tankstation.Ā 

Hoe heb je opgewaardeerd?

Als je ook niet meer gebeld kunt worden is het einde nummer. Bij prepaid kan dat niet meer terug gehaald indien volledig verlopen.Ā 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 1, 2025

Ik heb het via de website gedaan :/

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 1, 2025

Heb je wel het tabje BELTEGOED gekozen? Met een bundel werkt de heractivering niet.

En het werkt dus zeker met een bonnetje.Ā 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 1, 2025

Ja, heb het tabje beltegoed gekozen, maar er kwam niks doorheen lolm dus kan zowiezo fluiten naar me btg + nummerĀ 

Leen59
Wijsgeer
  • September 1, 2025

Al via sms geprobeerd?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 1, 2025

Tja. Werkt 1244 nog? Indien niet is het einde verhaal. Ook voor het nummer.Ā 

Leen59
Wijsgeer
  • September 1, 2025

Voor sms 1266

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 1, 2025

Nope, geen sms, 1244 ook niet , word tijd voor een nieuw nummer, wel jammer had deze al heel lang, dankjewel voor de reactie's!

• September 2, 2025

Deze vraag komt hier regelmatig langs,Ā  Ā [..]

Ā Zie verder hier :

Ā 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 4, 2025

Hoi ​@SymphoniqueĀ dat is natuurlijk een hele vervelende situatie. Ik ben ook bang dat na zes maanden de kans groot is dat jouw nummer dan is komen ter vervallen. Je kan altijd even contact zoeken met de klantenservice voor overleg. Er is misschien een kleine kans dat dit nog te herstellen is. Anders kan je via hun ook een nieuwe prepaid aanvragen.

Dat kan Ā via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt!Ā