Skip to main content
Antwoord

Mijn beltegoed en Mb's zijn plots verdwenen

• April 20, 2025
  • 9 reacties
  • 159 keer bekeken

Mijn telefoon deed het vanmorgen plots niet meer goed.Na opstarten is mijn prepaid en beltegoed en bonus en 200 mb internet weg.

Alleen mijn 30 minuten staat er nog.Hetzelfde probleem op mijn iPad.

Beste antwoord door PeterG

Nu is mijn prepaid tegoed geldig t/m 1januari 1970.nooit problemen gehad tot nu toe

Dat heeft iedereen. Is storing in de prepaid app.

De geldigheid is steeds tot 6 maanden na het laatste gebruik via 4G! Gebruik via wifi telt niet mee voor de datum voor houdbaarheid.

Je kunt het ook checken door 

*101# beltoets 

SALDO sms'en naar 1266

[Sinds 28/7 16:00 is deze storing opgelost]

9 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • April 20, 2025

Ik vermoed dat jouw telefoon ergens een update heeft binnen gehaald.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ik vermoed dat jouw telefoon ergens een update heeft binnen gehaald.

Dat vermoed ik ook ​@Houtse. Het is altijd verstandig om het data-gebruik van de telefoon en apps te monitoren en te beperken zodra mobiel internet in het spel is. En ik zou ook adviseren om dan zoveel mogelijk de Wifi te gebruiken waar mogelijk.

Friesian
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • April 23, 2025

Vervelend probleem maar oplossing is idd zoals in bovenstaande reacties mogelijk.

Ik geloof dat ik nog ff vermeld dat je beter kunt spreken over MB. 😉🙂

Welk merk en type telefoon gebruik je? 

Wat ook belangrijk kan zijn - indien mogelijk blokkeer apps het gebruik van mobiel data als je die 'onderweg' niet nodig hebt.

• Instellingen telefoon.
  • Mobiele netwerken 
  • Gegevensgebruik
  • Toegestane netwerken voor apps. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 23, 2025

Ik was gewoon thuis en dan gebruik ik automatisch mijn wifi.

Ik zag wel het teken van 3g maar heb daar verder geen aandacht aan geschonken totdat ik 

smorgensvroeg zag dat alles weg was.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • April 23, 2025

Dan is dit via 3g gebeurt. In het vervolg raad ik aan om dit uit te schakelen. Misschien kan je ergens wat instellen dat updates nooit via het mobiele netwerk gaan.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 23, 2025

Updates doe ik altijd via de wifi.Ik heb al 22 jaar glasvezel en nooit problemen gehad.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • April 23, 2025

Updates doe ik altijd via de wifi.Ik heb al 22 jaar glasvezel en nooit problemen gehad.

Je vertelde al dat je een icoontje van 3G zag. Dus dan is er inderdaad de kans dat de update via het mobiele netwerk gegaan is. Misschien dat wifi/glasvezel er even uitlag, waardoor er 3G werd gebruikt. Dus in zulke gevallen is het raadzaam om 'mobiele data' uit te schakelen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 28, 2025

Nu is mijn prepaid tegoed geldig t/m 1januari 1970.nooit problemen gehad tot nu toe

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • July 28, 2025

Dat heeft iedereen. Is storing in de prepaid app.

De geldigheid is steeds tot 6 maanden na het laatste gebruik via 4G! Gebruik via wifi telt niet mee voor de datum voor houdbaarheid.

Je kunt het ook checken door 

*101# beltoets 

SALDO sms'en naar 1266

[Sinds 28/7 16:00 is deze storing opgelost]