Skip to main content
Antwoord

Mijn prepaid werkt niet meer, ondanks regelmatig gebruik en voldoende saldo

• May 13, 2025
  • 14 reacties
  • 137 keer bekeken

Mijn prepaid card werkt niet meer , er stond ruim saldo op en werd wekelijks gebruikt voor sms .
Kan via de website ook niets meer vinden m.b.t. saldo.

Geen enkele helpdesk of i.d. bereikbaar.

Dick

Beste antwoord door DeBoKa

Goedenavond allemaal,

Ik heb nog maar eens geprobeerd om on-line op te waarderen, En dat werkte zowaar.
Vreemd, na 3 dagen herhaaldelijk proberen , maar het geheel werkt weer !!!
Kan ook de melder weer normaal benaderen .
Nogmaals dank 
Groet, Dick

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

14 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • May 13, 2025

@DeBoKa 

Wat gebeurt er als je het telefoonnummer ervan belt? En wat gebeurt er als je dit nummer 'belt' *101#, en je display bekijkt?

Daarnaast is KPN gewoon bereikbaar op:

0800 - 0402

• Auteur
  • Topper
  • May 13, 2025

Dag Arien,

Als ik er naar toe bel krijg ik gewoon de oproeptoon,

Probleem is dat deze simkaart in een storingsmelder zit waar alleen een sms mee verzonden wordt. Ik kan er normaalgesproken wel naar toe bellen en dan neemt het apparaat ook op en kan ik info opvragen.

maar sinds een paar dagen werkt niets meer.
Voorheen kon ik op de website van KPN ook mijn saldo zien, maar ook dat werkt niet meer.
Als ik wil opwaarderen gaat dat ook niet, alsof de simkaart / nummer niet bestaat.

Groet , Dick

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • May 13, 2025

Heb je al *101# ingetoetst?

• Auteur
  • Topper
  • May 13, 2025

Zoals geschreven zit de SIM kaart in een storingsmelder, daar kan ik geen * of # sturen helaas

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • May 13, 2025

Is die storingsmelder soms alleen voor het 2G netwerk ?

En is dit netwerk misschien afgelopen tijd vervangen door een 4G variant ?

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • May 13, 2025

Sim kaart uit de melder halen en in een mobiel stoppen om te testen

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • May 13, 2025

Zoals geschreven zit de SIM kaart in een storingsmelder, daar kan ik geen * of # sturen helaas

Wat houdt je tegen om de SIM-kaart dan in een toestel te stoppen?

• Auteur
  • Topper
  • May 13, 2025

Ja, in een telefoon zetten heb k zelf ook al bedacht, het heeft al een paar jaar prima gewerkt.

Maar sinds ik via de website niet mijn saldo kan zien en niet kan opwaarderen blijft het basis probleem bestaan. Ik heb meerdere van die dingen in het land staan.  Express voor KPN gekozen om de dekking.
Kan moeilijk elke keer rond rijden met een telefoontje, SIM kaart in de telefoon zetten, kijken of het werkt, saldo controleren, opwaarderen en weer in de melder zetten. 
Zal de komende dagen eens kijken wat te doen. 
Dank voor de suggesties 
Dick

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • May 13, 2025

Maar sinds ik via de website niet mijn saldo kan zien en niet kan opwaarderen 

KPN heeft ook een Prepaid App, daar kan je doen.

• Auteur
  • Topper
  • May 13, 2025

Dank je TDN , maar denk je dat ik met de app andere nummers /Simkaarten kan beheren behalve degene die in de telefoon zit ?

Groet, Dick

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • May 13, 2025

Dank je TDN , maar denk je dat ik met de app andere nummers /Simkaarten kan beheren behalve degene die in de telefoon zit ?

Alleen bij het installeren vraag de App een SMS code, dus de SIM moet in een telefoon (kan ook een ander dan jouw eigen telefoon zijn) zitten tijdens installatie om de SMS code te krijgen. Na het activeren kan je de SIM weer in jouw apparaat stekken en beheren in jouw telefoon

• Auteur
  • Topper
  • May 14, 2025

Dank je TDN, Dat ga ik nog eens proberen en zien of dat werkt.

Allemaal bedankt voor de suggesties !!

Dick

• Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • May 14, 2025

Goedenavond allemaal,

Ik heb nog maar eens geprobeerd om on-line op te waarderen, En dat werkte zowaar.
Vreemd, na 3 dagen herhaaldelijk proberen , maar het geheel werkt weer !!!
Kan ook de melder weer normaal benaderen .
Nogmaals dank 
Groet, Dick

• May 15, 2025

Dan was er blijkbaar ergens een storing, maar wat/waar dat zal altijd een misterie blijven ?
Je was er tijd aan kwijt en je weet niet of het echt opgelost is en of het wel blijft werken.
Is er iemand van KPN die er meer over weet, vast wel, maar of die er openheid over gaat geven  ?