Skip to main content

Na 20 dagen is mijn internet bundel ineens verdwenen. Er zijn nog 2 dagen verbruiks geschiedenis en de aankoop van de bundel zichtbaar. Had nog maximaal de helft gebruikt!

#klantenservice graag hulp?

 


Hi @Anieteke, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Wanneer heb je precies de bundel gekocht? Op welke datum? Dit kan je vinden in je sms inbox. Zou je ook je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

 


Bundel is gekocht op 8 september 2023.
Bundel is er al 1 week niet meer zichtbaar op prepaid app.
Verbruiksgeschiedenis laat slechts 2 dagen zien, nl. 28 en 29 september. 
verbruikt een kleine 700 kB.

Heb de gegevens in KPN profiel aangevuld.


Dankjewel voor je gegevens. Gaat het hier om de bundel van 1000 MB? Ik zie namelijk dat die nog actief staat, tot 10 oktober. 

Zou je willen proberen om je 06-nummer te verwijderen en opnieuw te koppelen in de app? 


Het gaat idd om bundel 1GB=1000MB.

Waar moet ik 06-nr. verwijderen en opnieuw koppelen? Bedoel je in de prepaid app?


Overigens: mijn gebruik van data is de afgelopen weken ten laste gegaan van mijn prepaid tegoed, dus niet van de bundel.

Dit ondanks het feit dat bundel nog actief staat tot 10 oktober.


Zie bijg. screenshot ter illustratie van laatste bovenvermelde opmerking.

 

 


Dank voor de verduidelijking, het lijkt erop dat die bundel eerder dan de 10de is verdwenen. Dit kan ik zo snel ook niet verklaren. Ik ga in ieder geval de bedragen die uit je tegoed zijn gebruikt tot de 10de vergoeden, afgerond € 7,50. Ik heb dit bedrag bij deze aan je tegoed toegevoegd. 

Â