Skip to main content

Onlangs een nieuwe prepaidcart gekocht bij KPN. Nieuw account aangemaakt met een nieuw 06 nummer etc. Volgens KPN zou dan € 7.50 op het tegoed worden bijgeschreven. Echter is dat nooit gebeurd. Vraag: is die € 7,50 een fake? In dat geval is dat KPN onwaardig!

Na registratie die € 7.50 nooit ontvangen. Bij bellen wordt ik weer verwezen naar de site. Alles os gekoppeld. Op Mijn Kpn zie ik hey beltegoed van € 12.50, echter die € 7.50  blijkt een fake! Nooit gezien meer!


Admin: bericht verplaatst naar eigen topic


Hallo @Bram Hillen ,

Voor het aanvragen van extra beltegoed moet je drie stappen uitvoeren. Heb je die allemaal gedaan?

(zie pagina Extra tegoed aanvragen voor details)

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID

 

Stap 2 Koppelen van product (prepaid nummer koppelen aan KPN ID)

Dat doe je in Mijn KPN, via Producten en dan toevoegen:

 https://mijn.kpn.com/#/producten

 

Stap 3 Aanvragen extra  tegoed  

Vooral stap 3 is belangrijk, daarbij moet je binnen MijnKPN op het woord hier klikken en een formulier invullen.

Tot slot - Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

Hoe vraag ik het op?
Als je belt naar *107#  kun je het saldo van dit extra beltegoed opvragen. (Bel naar *101#  om de saldo van je standaard-beltegoed op te vragen). Je kunt het extra beltegoed ook direct inzien in de KPN Prepaid App. De gesprekskosten worden als eerste van je extra tegoed verrekend.


Met name stap drie is wat lastig : 

Selecteer het product Prepaid en klik daarna op hier. Zie het “handje” in het plaatje.