Skip to main content

Ik heb 26 september 2022 een simkaart besteld maar tot op heden niet geleverd gekregen.  Telefonische helpdesk kan niks voor me betekenen  en verwijzen me door naar de winkel. Daar kunnen ze me ook niet helpen. Ik heb nu 5 euro betaald voor een sim kaart en niks ontvangen. Waarom kunnen ze in de winkel en de helpdesk me niet helpen? En hoe krijg ik nu alsnog mijn gekochte simkaart? 

Hey @GaborS, welkom op het forum! Wat naar dat je bestelde simkaart niet geleverd is. Je hoort deze na bestelling binnen twee werkdagen te ontvangen. Hij wordt in een envelop naar je verstuurd. Controleer voor de zekerheid je oud papier of het niet per ongeluk weggegooid is. Als hij er echt niet is, dan zit er helaas niets anders op dan een nieuwe simkaart te bestellen. Dit kan via de website, of in de KPN winkel. 

De kosten voor de niet ontvangen simkaart kunnen we dan als beltegoed op de nieuwe kaart aan je vergoeden. Dit kan via de winkel (neem de bevestigingsmail van de niet geleverde kaart even mee). Maar je mag het ook hier aangeven, dan help ik je verder. Vul in dat geval ook je forumprofiel in met je gegevens en het 06-nummer van de nieuwe kaart. 


Ik heb zojuist een nieuwe sim besteld. Zodra het nummer bekend is zal ik mijn profiel gegevens aanvullen met het 06 nummer.


Beste @Erik_ ,

Zojuist de nieuwe simkaart in gebruik genomen en het 06 nummer in het forumprofiel ingevuld. Kan jij de kosten voor de niet ontvangen simkaart nu als beltegoed aan het hummer toevoegen?


Dank, @GaborS! Ik heb zojuist het beltegoed met €5 opgehoogd :)


Dank je wel


Ik heb hetzelfde probleem en kreeg hetzelfde antwoord van de beldesk. Het lijkt erop dat KPN niet eens in staat is een envelop goed te adresseren.

 


Hoi @None-of_yourB, welkom op het forum. Vervelend dat je simkaart niet is aangekomen. Heb je het gegeven antwoord in dit topic ook doorgenomen? Want daarin staat aangegeven wat je dan het beste kunt doen.


Reageer