Skip to main content

Ik heb een prepaid simkaart gekocht bij Primera.

In het scherm van de gsm staat: SIM ongeldig. Ik kijk op het kaartje van de SIMkaart. Hierop staat ; ongeactiveerde simkaart vervalt na 06-12-2023.

Heb ik vandaag pech? 

Vandaag wel 😪. Die prepaid sim hadden ze al ruim 2 weken niet meer mogen verkopen.
Die moet Primera omruilen voor een echt nieuwe… zodra ze weer open zijn (na de kerstdagen?).


Die hadden ze vandaag al 17 dagen niet meer mogen verkopen. 

Het verkooppunt is hier verantwoordelijk voor.

Zij moeten deze omruilen. 

Zie verder bijdrage RBxx.

Helaas zitten nu die zogenaamde 'feest' dagen ertussen. Dus woensdag omruilen. Met de kassabon. 


Dacht al zo iets.

Wat je zegt; de feestdagen zitten er nog tussen. Gaat lekker zo.

Het was een prepaidkaart voor mijn moeder van 89 jaar. Zij zit nu bijna 3 weken zonder huisaansluiting! Vandaar dachten we het probleem voor even te hebben opgelost.

Een straat verderop zijn grondwerken uitgevoerd en daarbij zijn op enkele plaatsen de telefoonkabel geraakt. De desbetreffende aannemer heeft verzuimd om deze beschadigingen te melden. KPN treft geen blaam denk ik.

Erg vervelend voor mijn moeder. Zeker nu met de feestdagen en de lange donkere dagen!

 


Hallo @RichardBoom 

 

Je zou even een prepaid bij een supermarkt kunnen halen, bijvoorbeeld AH, ALDI en Jumbo werken via het KPN netwerk.

Als ze veel wil bellen kijk dan eerst even op de websites van de supermarkten, de tarieven verschillen nogal en bij sommige kan je ook bundels kopen waardoor bellen vrij goedkoop kan.
 


Bedankt GeSp!

een goed advies. Zelf niet aan gedacht.


En die verkoop punten hebben ook kpn prepaid. 

Die verlopen kaart kun je echter alleen bij die Primera vestiging omruilen. Of misschien willen ze het geld terug geven als je morgen elders een prepaid simkaart koopt. 

Ook Mediamarkt is morgen en dinsdag geopend.