Skip to main content
Beantwoord

Nummerbehoud buiten Europa

  • 29 June 2024
  • 7 reacties
  • 76 keer bekeken

Hoi,

 

Ik ben ondertussen 6 maanden in australie, en moet mijn nummer behouden. Ik heb meerdere topics gelezen waar ze zeggen dat je verschillende providers moet proberen en 20+ euro prepaid moet opwaarderen. Maar elk topic komt uit dat het nog niet werkt. Wie o wie heeft de gouden tip? KPN laat ook niemand meer bellen of online chatten tegenwoordig, dus heb alleen dit  forum om het op te lossen :(

 

Hoop dat iemand een tip heeft!

Groetjes, Lean

Hallo @Nummerbehoud SMS Buiten EU ,

Je kunt jouw nummer redden door een opwaardering. Het bedrag maakt niet uit. Tien euro is ook voldoende. 
 

Vraag een kennis in Nederland om ergens (bv bij een tankstation of supermarkt) een opwaardeerbon te kopen. En dan die code aan jou door te spelen. 
 

Wacht daar niet te lang mee. Na die zes maanden heb je nog 90 dagen om jouw nummer te redden. Daarna is het nummer definitief weg. 


@Nummerbehoud SMS Buiten EU Je kan ook online opwaarderen, indien je niet via Ideal kan betalen, kan je ook kiezen voor Paypal of Creditcard

https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm

 


Hallo @Nummerbehoud SMS Buiten EU ,

Je kunt jouw nummer redden door een opwaardering. Het bedrag maakt niet uit. Tien euro is ook voldoende. 
 

Vraag een kennis in Nederland om ergens (bv bij een tankstation of supermarkt) een opwaardeerbon te kopen. En dan die code aan jou door te spelen. 
 

Wacht daar niet te lang mee. Na die zes maanden heb je nog 90 dagen om jouw nummer te redden. Daarna is het nummer definitief weg. 

Ah top dus dat zou genoeg moeten zijn alleen opwaarderen? Tegen mij hebben ze toen namelijk gezegd dat ik moet bellen of smsen in die 6 maanden om mijn nummer te behouden. maar dat lukt vooralsnog niet. 

 

En kan het niet met de opwaardeerknop in de prepaid app?


Hallo @Nummerbehoud SMS Buiten EU ,

Je kunt jouw nummer redden door een opwaardering. Het bedrag maakt niet uit. Tien euro is ook voldoende. 
 

Vraag een kennis in Nederland om ergens (bv bij een tankstation of supermarkt) een opwaardeerbon te kopen. En dan die code aan jou door te spelen. 
 

Wacht daar niet te lang mee. Na die zes maanden heb je nog 90 dagen om jouw nummer te redden. Daarna is het nummer definitief weg. 

Ah top dus dat zou genoeg moeten zijn alleen opwaarderen? Tegen mij hebben ze toen namelijk gezegd dat ik moet bellen of smsen in die 6 maanden om mijn nummer te behouden. maar dat lukt vooralsnog niet. 

 

En kan het niet met de opwaardeerknop in de prepaid app?

Die zes maanden zullen nu voorbij zijn. Opwaarderen is nu de oplossing. Je kunt het proberen met die opwaardeerknop. Maar ik heb wel eens begrepen dat dat dan niet altijd meer werkt. Met een opwaardeerbon lukt het zeker tot 90 dagen na het aflopen van die zes maanden. 


Hallo @Nummerbehoud SMS Buiten EU ,

Je kunt jouw nummer redden door een opwaardering. Het bedrag maakt niet uit. Tien euro is ook voldoende. 
 

Vraag een kennis in Nederland om ergens (bv bij een tankstation of supermarkt) een opwaardeerbon te kopen. En dan die code aan jou door te spelen. 
 

Wacht daar niet te lang mee. Na die zes maanden heb je nog 90 dagen om jouw nummer te redden. Daarna is het nummer definitief weg. 

Ah top dus dat zou genoeg moeten zijn alleen opwaarderen? Tegen mij hebben ze toen namelijk gezegd dat ik moet bellen of smsen in die 6 maanden om mijn nummer te behouden. maar dat lukt vooralsnog niet. 

 

En kan het niet met de opwaardeerknop in de prepaid app?

Die zes maanden zullen nu voorbij zijn. Opwaarderen is nu de oplossing. Je kunt het proberen met die opwaardeerknop. Maar ik heb wel eens begrepen dat dat dan niet altijd meer werkt. Met een opwaardeerbon lukt het zeker tot 90 dagen na het aflopen van die zes maanden. 

Hoi, ik heb dit nu gedaan, maar er staat nog steeds dat het tot 2 juli geldig is???

Dit heb ik net toegevoegd. 


 


@Nummerbehoud SMS Buiten EU

En wat als je het op beltegoed op een andere manier opvraagt?: 

Beltegoed opvragen 

  • Sms gratis het woord SALDO naar 1266 en ontvang een gratis sms met je beltegoed(en)
  • Bel *101# voor je beltegoed 

 

Ziet het er niet goed uit? Bel dan vandaag nog met de klantenservice: 

+316 1200 1200 (pas op: belkosten). 

Aanvulling:
Bereikbaar maandag t/m vrijdag 08.00 tot 18.00 uur, zaterdag 08.00 tot 17.00 uur (NL tijd).
Zon- en feestdagen gesloten. Voor storing 24/7 bereikbaar. 


Reageer