Skip to main content

Hallo,

Ik heb een hema prepaid kaart omdat hema aan het einde van deze maand stopt moet ik overstappen.

Kpn en hema hadden onderling een afspraak om de overstap vlekkenloos te regelen.

Nu heb ik verleden week contact gehad met kpn klantenservice en vandaag een sms ontvangen dat mijn aanvraag afgewezen was. In de sms wordt er gezegd dat kpn een mail heeft verzonden met aanwijzingen hoe ik verder moet handelen. Deze mail heb ik niet ontvangen. 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt & afbeelding verwijderd i.v.m. privacy

Hallo @Beyazsir, goed dat je contact met ons opneemt! Welkom op ons forum. :blush: Ik kijk graag even met je mee. Wil je jouw forumprofiel aanvullen met jouw 06-nummer en het bijbehorende simkaartnummer? Je kunt deze invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?


Ik heb mijn profiel aangepast met de hema nummer en de kpn nummer


Bedankt! Ik zie dat het overstapverzoek is afgewezen omdat het telefoonnummer en klantnummer niet overeen zouden komen. Heb je voor mij voor de zekerheid nog het HEMA klantnummer? Deze mag je ook onder ‘persoonlijke opmerkingen’ zetten. Alvast bedankt.


Ik heb nooit een klant nummer gekregen can de hema.

Ik heb wel een simkaartnummer die heb ik in mijn profiel gezet


Ik heb als laatst toch effe met hema gebeld om mijn klant nummer te vragen. Ik heb toch nog even mijn klant nummer gekregen.  Deze heb ik bij de profiel gezet.


Ik zie dat het inmiddels geregeld is! Jouw nummer wordt morgen naar ons overgezet. :smile: