Skip to main content
Beantwoord

Overgestapt naar KPN, simkaart is nu gedeactiveerd. Hoe kan die actief worden?

• 28 juli 2025
  • 2 reacties
  • 50 keer bekeken

Hoi

Vandaag zou mijn overstrap zijn naar KPN tussen 11 en 15 uur maar nu blijft mijn sim kaart gedeactiveerd staan, nummer koppelen lukt ook niet in de app.
Daarna de digitale assistent geprobeerd maar daar wordt ik alleen maar gefrustreerder door. Dan maar 
het nummer van de klanten service kon ik helaas niet vinden, Dan probeer ik het maar via deze weg KPN kunnen jullie mijn sim kaart Activeren.

met vriendelijke groet M    

Beste antwoord door bnh

Welkom ​@machielvaningen!

Dit is een hulppagina, kijk even of je hiermee verder kunt. Ik voeg ook de contactgegevens van KPN toe voor het geval dat het niet lukt.
Hoe activeer ik mijn simkaart? | KPN

Het telefoonnummer is 0800-0402 (of via een KPN mobiele aansluiting op 1200).

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Of maak eenvoudig een belafspraak online, dan bellen ze u terug wanneer het u uitkomt!

Bekijk origineel

2 reacties

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2733 reacties
  • Antwoord
  • 28 juli 2025

Welkom ​@machielvaningen!

Dit is een hulppagina, kijk even of je hiermee verder kunt. Ik voeg ook de contactgegevens van KPN toe voor het geval dat het niet lukt.
Hoe activeer ik mijn simkaart? | KPN

Het telefoonnummer is 0800-0402 (of via een KPN mobiele aansluiting op 1200).

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Of maak eenvoudig een belafspraak online, dan bellen ze u terug wanneer het u uitkomt!

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@machielvaningen, bnh heeft je zo te zien al goed op weg geholpen met een aantal opties. Is het daarmee gelukt om je simkaart te activeren en kan je deze nu gebruiken?

Reageer