Skip to main content
Antwoord

Overgestapt van prepaid naar abonnement maar prepaid blijft nog in MijnKPN staan

• September 1, 2025
  • 2 reacties
  • 22 keer bekeken

In de mijnKPN omgeving wordt mijn mobiele telefoonnummer twee keer vermeld bij mijn producten. Een keer als pre-paid en een keer met een abonnement, het nummer met pre-paid is fout.

Als ik nu naar het nummer met het abonnement wil gaan dan krijg ik telkens de pre-paid gegevens.

Ik kan echter het pre-paid nummer niet verwijderen.

wie kan me daar bij helpen?

bij voorbaat dank 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Leon8. Welkom op de community! Wat vervelend dat het niet lukt om prepaid nummer te verwijderen in MijnKPN. We hebben over het ontkoppelen van producten in de MijnKPN app een topic geschreven, heb je het op deze manier geprobeerd? Of ben je inmiddels al langs een KPN winkel geweest en heeft een collega dit probleem al verholpen?

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Leon8 

Welkom op de community van KPN.

Ik adviseer je om nog even af te wachten, aangezien het overstappen van prepaid naar abonnement nog in de achterliggende systemen verder verwerkt moet worden.
Daarnaast loopt Mijn KPN vaak iets achter de feiten aan, zeker als het om grote aanpassingen gaat.
Het is daarom goed mogelijk, dat het over 2 dagen alles weer helemaal goed staat in je Mijn KPN account, en dat alleen nog je mobiele abonnement zichtbaar is.

Zo niet dan zou je even langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt langs kunnen gaan, of even bellen met de klantenservice van KPN via 0800-0402.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 4, 2025

Hoi ​@Leon8. Welkom op de community! Wat vervelend dat het niet lukt om prepaid nummer te verwijderen in MijnKPN. We hebben over het ontkoppelen van producten in de MijnKPN app een topic geschreven, heb je het op deze manier geprobeerd? Of ben je inmiddels al langs een KPN winkel geweest en heeft een collega dit probleem al verholpen?