Skip to main content

Graag ontvang ik het overzicht van gebelde nummers van Juli en Augustus 2019

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Helaas zal dat niet gaan. Specificaties betreffende gebelde nummers worden door KPN max 6 maanden bewaard ivm de AVG (privacy wetgeving).


Hoi @Josellis. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat @Firestarter al het juiste antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Helaas is het niet mogelijk om een overzicht hiervan toe te sturen. 


Kan ik de lijst met gebelde nummers wel inzien? 

Dan draai ik er zelf wel een kopie van! 


@Josellis Nou, nee... Alle data betreffende gebelde nummers worden definitief verwijderd na 6 maanden uit de systemen van KPN. M.a.w. KPN heeft deze gegevens niet meer. 


Dank voor jullie informatie, jammer!


Voor een ieder, met een fritzbox heb je een lange oproepenlijst, in en uitgaand en die kun je ook met intervallen automatisch als email laten versturen.


overzicht van gebelde nummers op 8 oktober 2020 vandaag dus


overzicht van gebelde nummers op 8 oktober 2020 vandaag dus

Hoi @Balmar die staan in het geheugen van je telefoon (belhistorie).


Bij de maandelijkse rekening van KPN bevindt zich ook een overzicht van de door mij in die maand gebelde nummers. Het is mij opgevallen dat in sommige gevallen vier maal de letter x is geplaatst na de eerste twee cijfers van het desbetreffend nummer. Wat is daarvan de reden?


Hallo @JDLP , dan heeft de houder van dat nummer i.v.m. zijn privacy daarvoor gekozen via https://www.mijnnummervermelding.nl/ Daar kan je deze optie aanzetten, wanneer je jouw nummer niet wilt tonen op de telefoonrekening van een ander.


Hallo @JDLP , dat betekent dat de bellers niet willen dat hun telefoonnummer op de papieren factuur van de gebelde verschijnt, een afscherming van het nummer dus.

Â