Ik heb een Prepaid simkaart met 1 GB besteld welke onbeperkt houdbaar zou moeten zijn. Voorwaarde was minimaal 1 x in de 6 maanden gebruiken. Ik ben echter na nog geen maand mijn bundel al weer kwijt. Nog niets van gebruikt.
Ik zag op internet dat die mogelijkheid er niet meer is en wordt bij de nieuwe simkaart aangegeven dat de bundel slechts 31 dagen beschikbaar is. Die had ik echter niet besteld. Het gaat niet over het grote geld maar wil wel graag hebben wat ik heb besteld.
Het blijkt bijna onmogelijk om je probleem bij KPN kenbaar te maken. Telefonisch blijkt ook niet mogelijk omdat de verbinding dan weer wordt verbroken en door wordt verwezen naar de website.
Ik broed al geruime tijd om mijn volledige “Alles-in-een-pakket” op te zeggen. Het wordt dan ZIGGO die als enige de glasvezel-infrastructuur van KPN niet gebruikt. De prijs maakt mij dan niet meer uit.
Eerder ben ik ook al mijn digitenne ongevraagd kwijtgeraakt welke ik op de camping gebruikte.
Jammer KPN, de kwaliteit is goed, het ontbreekt alleen nog aan de klantvriendelijkheid. Die kun je niet winnen met alles proberen digitaal op te lossen!!!