Skip to main content
Beantwoord

Prepaid aansluiting werkt niet in Ierland

  • 27 June 2024
  • 4 reacties
  • 32 keer bekeken

Ik probeer in buitenland (Ierland) mijn prepaid te gebruiken (voor bellen), maar het werkt niet. Er staat voldoende geld op. Ik heb in mijn forumprofiel mijn 06nummer en SIM kaart nummer opegegeve. Kunt U mij helpen?

De prepaid werkte in NL wel.

 

Goad goan,

 

Victor

 

 

Misschien is dit nog handig om te vermelden:

De telefoon belt het nummer (geen toon hoorbaar). en dan krijg ik de melding: “Call afgelopen”. Zonder dat ik ook maar enige toon heb gehoord.


Misschien had ik ook moeten melden dat ik wel SMS kan versturen en ontvangen (bv Saldo). En het netwerk waar ik mee verbonden ben is: Vodafone IE_KPN


Ik ben er uiteindelijk uit hoe ik het automatisch gekozen netwerk moet wijzigen…

Nu op eir_KPN en dan werkt bellen. De Vodafone IE_KPN was dus het netwerk dat automatisch werd gekozen...


Goedemorgen @VReijs , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Mooi om te lezen dat je het probleem zelf al hebt weten te verhelpen en bedankt ook dat je dit hier nog even hebt willen delen! Kan altijd nuttige informatie zijn voor iemand met een soortgelijk probleem. Voor nu in ieder geval nog een mooie tijd toegewenst in Ierland! 


Reageer