Skip to main content
Antwoord

Prepaid activeren in het buitenland

• December 24, 2023
  • 3 reacties
  • 75 keer bekeken

Goedenavond,

Kunt U mij helpen met het activeren van mijn Prepaid Sim Kaart ? Ik verblijf momenteel in Spanje en mijn zoon heeft hem niet geactiveerd.

Hoor graag.

MVG

Beste antwoord door Marcia van KPN

Ha Willem, bij dezen is de kaart geactiveerd! Het kan zijn dat je je telefoon nog even uit en aan moet zetten. Fijne kerstdagen!

Admin edit:

Let op: je kunt jouw simkaart alleen activeren in Nederland. Ga je naar het buitenland? Zorg dan dat je jouw simkaart activeert vóór vertrek. Activeren vanuit het buitenland is niet meer mogelijk.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 24, 2023

Hallo @Bock , heb je het 06-nummer en het simkaartnummer geplaatst in jouw forumprofiel ?

Zet het in het veld "Persoonlijke opmerkingen”, dat is alleen zichtbaar voor KPN medewerkers.

Meld hier als je dat gedaan hebt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 24, 2023

Beste Ruud,

Dat zou nu in orde moeten zijn.

Hoor graag & Dank !

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 25, 2023

Ha Willem, bij dezen is de kaart geactiveerd! Het kan zijn dat je je telefoon nog even uit en aan moet zetten. Fijne kerstdagen!

Admin edit:

Let op: je kunt jouw simkaart alleen activeren in Nederland. Ga je naar het buitenland? Zorg dan dat je jouw simkaart activeert vóór vertrek. Activeren vanuit het buitenland is niet meer mogelijk.