Skip to main content

Goedemiddag,

Sinds de laatste update van Apple IPhone werkt mijn Prepaid App niet meer.

De app heb ik verwijderd en opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat.

Wat is de oorzaak!

Met vriendelijke groeten,

H.J. Simpelaar.

Hallo @simpelaar 

Op dit moment is er een probleem, waarbij de prepaid app niet goed opstart op een iPhone. De ontwikkelaars bij KPN zijn hier al mee bezig.

Opwaarderen via de app kan op dit moment daardoor ook niet, maar dat moet nog wel lukken als je het bijvoorbeeld via de website doet: Prepaid opwaarderen.

De oorzaak is gevonden en moet via een update via de App Store worden uitgerold. Als die update beschikbaar is zal de app weer goed kunnen starten. De vraag is vooral wanneer de update beschikbaar zal zijn, de verwachting is in de loop van volgende week.


Ook bij mij werkt de kpn prepaid app niet meer op een Iphone. 
Ik woon in Vietnam en wil mijn NL nummer behouden. Hiervoor kan ik alleen maar sms vezenden want bellen met prepaid iit Vietnam gaat niet. 
Ik heb maar ouderwets saldo opgevraagd en daar werd ook geldigheids datum bij vermeld. 


Hallo,

Er wordt aan gewerkt volgens KPN.

De software wordt aangepast.

Dus even geduld.

M.v.g

Hugo.


Ook mij lukt het tot op heden niet om de prepaid app te openen, ook niet via de mijn kpn app. Ik gebruik versie 15 op een iPhone X.


Dit bericht vandaag 1-11-2021 gepost. 


Ook ik heb hetzelfde probleem, vorige week update op de iPhone gedaan, en nu kan ik ook niet meer op de prepaid app, het lukt ook niet via de kpn app


  1. Hagen, dank voor uw reactie. De oorzaak van het “probleem” zit naar mijn bescheiden mening dan toch in de update naar iOS 15.  Hopelijk is dit inmiddels doorgedrongen tot de technici van KPN en zullen zij samen met Apple actie ondernemen om dit op te lossen. We gaan het zien.   vriendelijke groet, Broodboome

Inmiddels ben ik er achter dat het niet werken van de prepaid app niets te maken heeft met de update naar iOS 15. Mijn vrouw heeft een iPhone 6 met iOS 12 en bij haar werkt de app ook niet. 


Laatste nieuws: de update van de Prepaid app is vandaag beschikbaar geworden in de App Store:

https://apps.apple.com/nl/app/kpn-prepaid/id1247813403

Als je die installeert zal de app weer op kunnen starten en zal alles weer werken.


Beste RBxx

Hartelijk dank voor uw bericht, het werkt weer als een speer ! 

Met dank, Henk (alias Broodboom)


Goedemiddag,

De KPN Prepaid app werkt weer goed.

Bedankt hiervoor.

met vriendelijke groet,

H.J. Simpelaar.


We hebben vandaag een nieuwe versie van de Prepaid app uitgebracht op iOS. Hiermee zouden de problemen moeten zijn verholpen. :blush:  Ervaar je dus nog problemen, geef de Prepaid app dan zo snel mogelijk een update via de App store.