Skip to main content
Beantwoord

Prepaid bundel toevoegen tijdens overzetting naar abonnement lukt niet

• December 20, 2025
  • 1 reactie
  • 39 keer bekeken

Ik heb mijn prepaid nummer over laten zetten naar abonnement, deze is nog niet geactiveerd.

nu wil ik tijdelijk tot mijn abonnement is geactiveerd een bundel toevoegen alleen kan ik deze niet betalen met mijn tegoed.

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@DanielleH, allereerst welkom op de KPN Community. Administratief lijkt er iets niet goed te staan. Het is alleen lastig beoordelen zonder gegevens. Het snelste heb je duidelijkheid hierover door contact op te nemen met de klantenservice. Je kunt een belafspraak plannen, dan wordt er met jou contact opgenomen. 

Bel je nu liever niet? Onze klantenservice is ook via Facebook, X of Instagram actief. Als je dan direct jouw 06-nummer vermeld kan een collega direct aangeven wat er aan de hand is. 

1 reactie

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 24, 2025

Hallo ​@DanielleH, allereerst welkom op de KPN Community. Administratief lijkt er iets niet goed te staan. Het is alleen lastig beoordelen zonder gegevens. Het snelste heb je duidelijkheid hierover door contact op te nemen met de klantenservice. Je kunt een belafspraak plannen, dan wordt er met jou contact opgenomen. 

Bel je nu liever niet? Onze klantenservice is ook via Facebook, X of Instagram actief. Als je dan direct jouw 06-nummer vermeld kan een collega direct aangeven wat er aan de hand is.