Skip to main content
Antwoord

Prepaid dagbundel werkt niet

• May 19, 2025
  • 5 reacties
  • 68 keer bekeken

Ik ben paar dagen onderweg nu in Belgiƫ derhalve een dagbundel aangeschaft. Helaas werkt het niet. Tijdens mijn logeeradres gebruik ik wifi dus kwamen alsnog de berichten binnen. Wat kan ik hieraan doen zodat ik onderweg toch internet heb

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Wico51, kan je vertellen wat er precies niet werkt? Kan je bijvoorbeeld niet verbinden met een netwerk, krijg je geen data verbinding of iets anders?

Staat de bundel aan als je in de MijnKPN of KPN prepaid app kijkt? Heb je jouw toestel al eens opnieuw opgestart om te kijken of dat een verbetering geeft, of heb je een anderĀ Belgisch netwerk geprobeerd?

Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat je vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer we mee kunnen denken.

5 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Wico51, kan je vertellen wat er precies niet werkt? Kan je bijvoorbeeld niet verbinden met een netwerk, krijg je geen data verbinding of iets anders?

Staat de bundel aan als je in de MijnKPN of KPN prepaid app kijkt? Heb je jouw toestel al eens opnieuw opgestart om te kijken of dat een verbetering geeft, of heb je een anderĀ Belgisch netwerk geprobeerd?

Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat je vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer we mee kunnen denken.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 26, 2025

Goedemorgen Jasper, dank voor je reactie. Ik ga deze week naar Duitsland ga dit nogmaals uitproberen en laat je weten wat de stand is en wat dan het resultaat is. Maar als het dan helemaal 'mis' gaat, hebĀ ik een echte techneut mee die exact kan aangeven wat er al gedaan is. En ben ik ook bereikbaar via het gezelschap. Wordt vervolgd. Fijne dag, W

Jasper van KPN
Moderator

De techneut kan mogelijk ook nog andere dingen bedenken om te proberen inderdaad, hopelijk heeft hij daar een idee waarmee het daar geen probleem is. En als het wel een probleem is kan je na terugkomst via onze website ook een terugbelafspraak maken. Er kan dan direct met jou meegekeken worden wat er te zien is, dat is de snelste optie op dat punt.

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 2, 2025

Hallo Jasper, het probleem is inmiddels opgelost. De oplossing was dat er een niet juisteĀ roaming aanstond. Verwijderd en het lukt en is ook afgelopen dagen getest. Blij hier mee, zonde van de € 1,99 toen ik in BelgiĆ« was.

Ā 

Dus mogelijk een tip om deze te checken.Ā 

Ā 

Met vriendelijke groet,

Wil G. Grudelbach-Weber

Jasper van KPN
Moderator

Dat is goed om te lezen ​@Wico51, fijn dat het lek boven is en het nu goed werktĀ šŸ™‚

Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.