Skip to main content

Hi,

Ik heb op 6 mei een opwaardeerbon gekocht voor mijn KPN pre-paid en nu al vele keren geprobeerd dezeĀ  te gebruiken. Als ik de code invoer en afrond met een hekje gebeurt er helemaal niets en er wordt dus geen beltegoed bijgeschreven.

Heeft dit te maken met het bericht dat ik ontvangen heb, dat ik een nieuwe pre-paidĀ  SIM-kaart zou moeten aanvragen?

Ook heb ik mogelijk eerst een aantal keren een verkeerde code ingegeven (ik ben slecht ziend) maar het is zeker dat ik uiteindelijke de goede code gebruikt heb. In de winkel waar ik de opwaarderbon gekocht heb heeft men de code voor mij ook nog een keer voor mij ingevoerd met hetzelfde resultaat.

Ā 

Mijn zoon heeft ondertussen online met 20 euro voor mij opgewaardeerd zodat ik de telefoon kan blijven gebruiken maar kunt U mij helpen om de opwaarderbon, waarvoor ik 30 euro betaald heb, alsnog te verzilveren voordat deze verloopt? Wat gaat er mis?

Ā 

Dank alvast voor uw hulp!

Mvg
J-v-M

Ā 

Ter info: Mijn prepaid 06 nummer is gekoppeld aan mijn KPN-ID maar heb ik zo net voor de zekerheid ook aan mijn forum profiel toegevoegd


Een vriendelijke medewerker van de helpdesk (0800-0402)Ā heeft het de opwaardering uitgevoerd. Waarom het bij mij en de winkelmedewerker niet lukte is onduidelijk maar het beltegoed is in elk geval terecht. Dit topic kan gesloten.


*admin: telefoonnummer toegevoegd


Hoi @J-v-M, welkom op ons forum! Zoals je gemerkt hebt zijn mijn telefonische collega's vaak net wat sneller. Ik markeer je topic als opgelost. Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!