Skip to main content
Vraag

Prepaid opwaardering is dubbel gegaan

• December 15, 2025
  • 2 reacties
  • 20 keer bekeken

Hallo,

Ik woon tijdelijk in het buitenland en heb mijn Nederlandse nummer omgezet naar prepaid.

Zaterdag heb ik voor het eerst mijn prepaid opgewaardeerd. Om onduidelijke reden is dat twee keer gebeurt. Waarschijnlijk heb ik iets fout gedaan, maar geen idee wat. Ik dacht ik bel vandaag gelijk met de klantenservice om dit op te lossen. Conclusie van het gesprek: we kunnen niets voor je betekenen en het helpt niet dat je in het buitenland zit.

Echt bemoedigend is dit niet.

Ik heb dus nu een dubbel opgewaardeerde kaart waar ik in de praktijk niets mee kan. Het is niet zo dat ik nu dubbele minuten/ sms heb. In het systeem is waarschijnlijk tot op de seconde te zien welke acties ik heb gedaan en is het goed uit te zoeken waar het fout is gegaan.

Mijn gewenste oplossing is eenvoudig: mag ik asjeblieft mijn geld in de vorm van een voucher (€8,99) of een maand extra bundel. That’s all. 

Nu heb ik betaald en kan ik niets met het bedrag, en het waait zo weg met de wind, en KPN heeft inkomsten uit iets wat ik niet gebruik. Dat voelt niet eerlijk aan.

Graag zou ik hier hulp bij willen.

2 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 15, 2025

Hoi ​@Chris-01 
Ik ben bang dat je dat geld kwijt bent, temeer omdat je in het buitenland zit, maar ja, ik ben geen KPN
Je zou kunnen proberen om een klacht in te dienen door het  klachtenformulier in te vullen.
Daar krijg je ongeveer binnen 14 dagen bericht van.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 15, 2025

Hoi ​@Chris-01 
Ik ben bang dat je dat geld kwijt bent, temeer omdat je in het buitenland zit, maar ja, ik ben geen KPN
Je zou kunnen proberen om een klacht in te dienen door het  klachtenformulier in te vullen.
Daar krijg je ongeveer binnen 14 dagen bericht van.

Dat zou erg jammer zijn. Het gaat “maar” om €8,99, maar er is ook een principe van eerlijk zaken doen met elkaar. Als ik (of KPN of wie dan ook) een keer fout maakt dan zou het mogelijk moeten zijn om dit gewoonweg op te lossen.