Skip to main content

Hallo, 

 

🔹Mijn prepaid kaart kan geen verbinding maken met voicemail doorschakelen naar me andere sim van lebara of welk nr dan ook! 

🔹Heb hier dus wss een nieuwe sim voor nodig die dat dus wel kan.. 

🔹Maar hoe regel ik dat dan.. 

🔹Want via de app kan ik iig niks mee! 

🔹En gebruik de sim puur om mee gebeld te worden verder niks.. 

🔹Plus ik heb tig onbeluisterende voicemails op dat nr.. En zou graag alles nog willen kunnen afluister. Hoe kan ik dat nog doen? 

🔹Bij lebara app krijg je tenminste een mooi en goed overzicht wie en waar je allemaal naar toe gebeld hebt.. 

🔹Maar hier met kpn prepaid is geen F*** te zien! Behalve in je berichten van voicemail hoeveel voicemails er zijn ingesproken. 

🔹Nou Las ik op kpn dat voicemails maar 7 dagen worden bewaard en ergens anders weer dat het word bewaard tot je mail box vol is.. 

🔹Maar heb gebeld met me andere tel en zegd dat ik geen enkel voicemail berichten heb.. Wat niet mogelijk is! 

🔹+ik wil een totaal overzicht van me bel geschiedenis ontvangen dus hoe kom ik daaraan? 

 

Groetjes nyra

 

Ik weet niet of u verdere info nodig heeft maar die ga ik niet zomaar op forum blootgeven natuurlijk.. 

 

Alvast bedankt! 

Hoi @Nyra, welkom op het forum.
Met een prepaid nummer kun je alleen doorschakelen naar je voicemail en niet naar een ander nummer. Een andere simkaart zal dat niet oplossen.
Om door te kunnen schakelen naar andere nummers zou je een abonnement kunnen nemen. Met het overstappen zul je waarschijnlijk wel de voicemailberichten kwijtraken.
Beluisterde voicemailberichten worden maximaal een week bewaard. Deze zijn niet terug te halen

Op het toestel kun je vaak nog terugzien welke nummers je gebeld hebt en door welke nummers je gebeld hebben.
Bij een mobiel abonnement komen al je uitgaande gesprekken iedere maand op de specificatie te staan die je per mail toegestuurd krijgt. Binnenkomende gesprekken staan daar niet op. (tenzij je in het buitenland bent want dan betaal je daarvoor)

Ik hoop dat dit je vragen beantwoord heeft. Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!


Okey bedankt voor de uitleg.. 

 

Prepaid daar heb je dus geen f*** aan.. Kortom gezegd.. 

Net als jullie abbo.. Gelukkig heb ik die niet maar van lebara die wel gewoon complete overzicht leveren.. 

Wat ook heel erg irritant is.. Maar zal wel met privacy wetten te maken hebben. Maar daar zou de klant zelf voor kunnen kiezen.. 

Dat er een optie bij zou moeten komen dat van elk telefoon gesprek een automatische transcriptie word gemaakt.. 

Dat is voor mij geval iig heel handig.. 

Daar zou de klant dan zelf voor kunnen kiezen maar zou handig weze als zo'n optie erbij zou komen voor alle providers. Aangezien alle transcriptie apps niet naar behoren werken en nogal kansloze apps zijn. 

 

Mvg groeten nyra