Goedemiddag,
Aangezien mijn huidige prepaid provider (HEMA) zal gaan stoppen, heb ik gebruikgemaakt van de actie om een prepaid simkaartje te bestellen bij de KPN.
Deze heb ik enkele dagen geleden in mijn mobiel geactiveerd (even kort de telefoon over laten gaan op het nieuwe KPN nummer en een SMS’je er vanuit verstuurd).
Ik kreeg daarop ook een SMS’je terug op mijn mobiel dat mijn simkaart nu geactiveerd was.
Het lijkt dus allemaal goed te gaan, totdat ik probeerde het product te koppelen in mijn KPN-omgeving (https://profiel.kpn.com/productkoppelen).
Hierbij lukt het me niet om dit nummer te koppelen, want er komt dan een error melding bovenaan te staan als ik probeer de verificatiecode te verkrijgen: Je KPN prepaid nummer is niet geactiveerd. Activeer je nummer door te bellen of een sms te sturen.
Hierdoor kan ik ook niet de 7,50 euro extra beltegoed activeren. En lukt het me waarschijnlijk ook niet om nummerbehoud aan te vragen (ik wil namelijk het nummer behouden dat ik met mijn HEMA prepaid had).
Ik snap dat het enkele minuten kan duren binnen de systemen van KPN, maar enkele dagen lijkt me iets te gortig.
Hoe kan dit opgelost worden?