Skip to main content

Op 9 december heb ik een alles-in-1 Zorgeloos bundel aangeschaafd voor de Kerst. Ik heb familie in Engeland en wilde veel bellen. Nu zie ik op de KPN pre-paid app dat de gesprekken van mijn beltegoed afgeschreven zijn en dat de bundel amper gebruikt is geweest. Dit begrijp ik niet. Wat heb ik fout gedaan ? Of is er iets anders mis gegaan ? Kan iemand dit uitleggen ? Dank je wel

De belminuten kan je gebruiken voor bellen naar nederlandse 06nrs en vaste nummers, niet om naar buitenlandse (engelse) nummers te bellen, vandaar dat die belletjes buiten je bundel zijn gevallen.


Die belminuten kan je ook in de EU en wat andere landen gebruiken, zie hier:

Wat er alleen niet bij staat op die pagina is dat dit niet geldt als je vanuit NL naar een ander EU land of 1 van die landen belt.

Dat kan je weer ergens anders vinden:

Let op: bellen vanuit Nederland naar een niet-Nederlands telefoonnummer valt niet binnen je prepaid bundel.

 


Bedankt voor je uitleg GeSp. Ik zal nooit meer een KPN pre-paid bundel kopen. Dit voelt als oplichting… de voorwaarden zijn zo niet duidelijk in de KPN app. Once bitten, twice shy.


Dat hadden ze i.d.d. zeker duidelijker moeten vermelden op die pagina, zeker omdat voor abonnementen afgesloten na 3 feb 2019 wel geldt dat je zonder extra kosten van NL naar andere EU landen kan bellen.