Skip to main content
Antwoord

Prepaidkaart met tegoed nog gebruiken na overstap op abonnement

• April 28, 2025
  • 5 reacties
  • 74 keer bekeken

John Schardijn
Nieuwkomer

kan ik mijn Prepaid kaart met tegoed nog gebruiken als ik mijn nummer heb overgezet op een nieuw abonnement

Beste antwoord door Anonymous

Ik heb een kpn prepaid en nu een 50+ abonnement.

Betaald kpn mij het tegoed terug??

In jouw geval (dus overstappen met nummerbehoud) kan je dat terugvragen, zie de algemene voorwaarden onder 26.5:

Je kan hiervoor een belafspraak maken met de KPN klantenservice.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• April 28, 2025

Hallo ​@John Schardijn 

Nee, op het moment dat je abonnement ingaat met dat nummer dan vervalt je prepaid kaart en zal niet meer werken.

Had je een KPN prepaid kaart?
Zo ja dan wordt het beltegoed (tot €300) wat daar nog opstond terugbetaald bij de 1ste factuur van je abonnement.

Als je geen KPN prepaid had dan zou je bij de vorige provider moeten informeren of je dat tegoed uitbetaald kan krijgen.

John Schardijn
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 29, 2025

Friesian
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • April 29, 2025

Je bent overgestapt met nummerbehoud. Ik zou zeggen nee. Je bent naar een andere provider gegaan. 

• Antwoord
  • April 29, 2025

In jouw geval (dus overstappen met nummerbehoud) kan je dat terugvragen, zie de algemene voorwaarden onder 26.5:

Je kan hiervoor een belafspraak maken met de KPN klantenservice.

Friesian
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • April 30, 2025

Thanks ​@GeSp wist ik echt niet en had ik nog minder verwacht. Vaak kan dat niet bij een provider bij overstappen met nummerbehoud.Â