Skip to main content
Vraag

Prepaidkaarten verdwenen uit MijnKPN en niet opnieuw toe te voegen

• October 2, 2026
  • 8 reacties
  • 88 keer bekeken

Had meerdere prepaid kaarten in mijn kpn bij producten staan deze zijn opeens verdwenen.

Het lukt ook niet om deze opnieuw aan te melden krijg dan de melding is prepaid en geen abonnement!

De prepaid app is geen optie omdat de prepaid kaarten gebruikt worden in mobiele installaties voor tracking doeleinden.

Werkt dus tot gisteren nog wel, maar nu niet meer

Telefonische hulp kon mij ook niet verder helpen

8 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 3, 2026

Hallo ​@ab1o ,

Mijn advies is om deze kaarten opnieuw aan te melden door het simkaartje even tijdelijk in een telefoontoestel te stoppen. 

Ja, dat is omslachtig. Maar op dit moment zal deze werkwijze jou verder kunnen helpen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 3, 2026

Hallo Noordzee

Bij mijn Kpn kan ik alleen abonnementen sim kaarten aanmelden en bij de prepaid app moet ik iedere keer wachten op een sms code.

Dit gaat dus niet!

Het vreemde is dat 2 dagen geleden ik nog alle 11 prepaid kaarten kon zien in mijn KPN.

AB

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 3, 2026

Vandaar dus alleen voor de aanmelding van de prepaidapp even tijdelijk in een telefoon stoppen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 3, 2026

Dat is nu precies het probleem de 11 kaarten zitten in trackers en ik kan die dus niet altijd bereiken om een kaart eruit te halen, daarom was het zo fijn dat ik deze in mijn kpn onder producten kon zien om te weten wanneer ik ze weer moest opwaarderen
Ab

• Deelnemer
  • October 3, 2026

Nog extra vervelend, in de KPN prepaid app kan je maar 1 prepaid kaart zetten.

Dus voor elke prepaid kaart heb ik nu een Smartphone nodig met de KPN prepaid app daarop geïnstalleerd !!!

Bizar slecht!!!!! Ik heb 3 prepaid kaarten in trackers dus heb ik nu 3 verschillende smartphones nodig om de saldi aan te kunnen vullen!!!! Wat een slechte service!! Jullie houden geen rekening met de gebruikers. Groet Dick 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 3, 2026

Ja, maar ik begrijp niet waarom het niet meer werkt in mijn kpn.
Tot voor kort stonden ze nog gewoon hierin en nu opeens zijn ze verdwenen en kan ze ook niet meer toevoegen in mijn KPN zoals ik circa een jaar geleden heb gedaan!

Denk nu dat het een bewuste aanpassing is van KPN om de prepaid App te promoten?
Hoor graag of meer gebruikers hetzelfde is overkomen.
Ab

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 3, 2026

Dashoek heeft hetzelfde probleem. Die heeft zich ook gemeld in dit topic. 

Er is nu wel meer mis bij prepaid. Onder andere beltegoed toevoegen via een bon werkt ook niet. 

Zie deze opmerking van ​@Jeroen van KPN .

• Deelnemer
  • October 3, 2026

Ze willen , denk ik, van prepaid af  en dan met name voor de track toepassingen. In de KPN winkel raden ze me een data kaartje aan van 5 euro per maand. Dat is een stuk duurder.