Skip to main content

Hallo,

 

Mijn dochter heeft een Sanbo i30 GPS horloge gekregen. Mijn zoontje heeft er al één, dus we kennen de stapjes. We hebben hier een KPN prepaid simkaart in gedaan, nadat deze geactiveerd, opgewaardeerd en pincode-vrij gemaakt is. Eenmaal in de horloge herkent de horloge dat het een KPN kaart is, maar geeft hij geen enkel signaal af (melding: “Alleen noodoproepen - KPN”). Hij werkt prima op WiFi, en de simkaart werkt ook prima in mijn mobiel en de GPS horloge van mijn zoon. 

“Prepaidinternet” APN is door een KPN moderator al aangezet begrijp ik. Dus ik heb geen enkel idee meer hoe dit op te lossen is. Ik heb nu een rits aan APN keuzes in de horloge staan: advancedinternet, internet, prepaidinternet etc. Maar of één daarvan de juiste is, en juist ingesteld is weet ik niet zeker. 

Iemand een verlossend idee? 

Groet,
Vincent

Hi @VincentK07

Als ik zo rondspeur dan zie ik in een ander topic over Sanbo GPS horloges dat zij aan hebben gegeven dat deze niet werken met een prepaid kaartje. 😬
Je kunt bij hen zelf nog navraag doen of dit nog steeds zo is, zeker als het bij je zoontje wel werkt als hij ook prepaid heeft. 

Je kunt qua APN instellingen sowieso ze allemaal eens bij langsgaan en kijken of één van die wel werkt.