Skip to main content
Antwoord

Setracker2 horloge - KPN simkaart werkt niet goed

• May 6, 2025
  • 2 reacties
  • 63 keer bekeken

Laura Welcker
Nieuwkomer

Goedemiddag, 

We maken al een tijdje gebruik van een Setracker2 horloge + KPN simkaart voor mijn zoon en werkt altijd prima. Helaas zitten wij nu in een gebied waar er weinig bereik is en staat de device vaak offline. Hoe kan ik de simkaart overzetten voor 2G functies? 

Alvast bedankt. 

Beste antwoord door PeterG

Elke simkaart van kpn werkt via 2G, 4G en 5G.

Switcht het horloge zelf niet naar 2G bij te zwak 4G signaal? (op 5G zal ie niet werken lijkt mij)

Dat dingetje is toch van het merk Qlokkie? Of het horloge überhaupt via 2G werkt zou je bij hen moeten informeren. Daar kom ik via hun site niet zo achter.

https://www.qlokkie.com/pages/app-setracker-2-nl 

SeTracker 2 is de APP. Dat is niet het horloge.

Bij de horloges van Qlokkie zit standaard een prepaid simkaart van Lebara. Ook die werken met 2G (weet ik hier met m'n oude GSM), 4G. (en 5G)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Laura Welcker . Welkom bij de KPN Community.

Ik moet je bekennen dat ik geen idee heb wat een Setracker horloge is.   Heb je een directe link naar de technische details van het apparaat?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • May 8, 2025

Elke simkaart van kpn werkt via 2G, 4G en 5G.

Switcht het horloge zelf niet naar 2G bij te zwak 4G signaal? (op 5G zal ie niet werken lijkt mij)

Dat dingetje is toch van het merk Qlokkie? Of het horloge überhaupt via 2G werkt zou je bij hen moeten informeren. Daar kom ik via hun site niet zo achter.

https://www.qlokkie.com/pages/app-setracker-2-nl 

SeTracker 2 is de APP. Dat is niet het horloge.

Bij de horloges van Qlokkie zit standaard een prepaid simkaart van Lebara. Ook die werken met 2G (weet ik hier met m'n oude GSM), 4G. (en 5G)