Skip to main content

Ik heb 4 sms jes in rekening gebracht gekregen van 11321. Kort achter elkaar. Nu verstuur ik nooit sms jes. Op de site payinfo is niets te vinden qua betaalde diensten. Wie weet wat dit kan zijn?

Hallo @MissAdeema ,

Je geeft twee verschillende nummers op. Ik heb even gezocht op Google: 

31121 is  -> United States (Emery Telecom) 

11321 is   → SantaBanta (God smiles from above and says, 'Relax dear, it's just a bend. Not the end." Have  ……. etc...) 

Wellicht gaat er nu bij jou een lichtje branden? 

Maar het kan ook zomaar zo zijn dat je wat aan het typen was op jouw telefoon en wat achteraf per ongeluk verstuurd is als sms. 

 

 


Het betreft nummer 31121 en al Google end had ik dat nummer in de VS ook gezien. Ik snap er echt helemaal niks van maar ik laat het maar gaan als het niet weer gebeurt.


@MissAdeema voorlopig sluit ik me aan bij Noordzee. Het kan heel goed dat je per ongeluk iets hebt verzonden. Mocht je het willen, dan kijk ik het voor je na. Zou je in dat geval jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


@Bart_  Ik heb dit weekend ook opgemerkt dat op de telefoon van mijn vrouw ook sms berichten aan dit telefoonnummer (31121) in rekening worden gebracht. En in de sms-history is geen sms te bekennen de laatste maanden. via Google kwam ik op dit forum terecht en vind het ook vreemd dat er sms berichten in rekening worden gebracht die niet zijn verzonden.


Hallo @RobinenMarloes Vreemd verhaal. Je herkent ook niets in de suggestie die Noordzee hierboven deed? Heb je wellicht toch toevallig ergens op geklikt, online misschien? Je zult begrijpen dat ik je natuurlijk wel geloof, maar dat ik ook naar de gegevens moet kijken. Ik ben erg nieuwsgierig naar wat ik kan terugvinden. 

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

 


Hallo @Bart_, Dank voor je antwoord.
Ik heb de gegevens die je vraagt ingevoerd in mijn profiel.
Vreemd vind ik, dat als er een sms gestuurd zou zijn vanaf deze mobiele telefoon, deze sms niet in de sms-history terecht komt, dus vandaar dat ik dit wilde uitzoeken en het een beetje vreemd vind.


Dag @RobinenMarloes Ik zie dat je gebruikt van Kruidvat-prepaid. Dan zit je weliswaar op ons netwerk, maar je bent geen klant bij ons. Ik kan dus ook niets van je gegevens inzien. Ik zou je willen aanraden om contact op te nemen met de klantenservice van Kruidvast Mobiel. 

Qua inhoud: zou het kunnen dat je online ergens op hebt geklikt?Â