Skip to main content
Vraag

Tegoed door opwaarderen via app met eenmalige afschrijving niet gekregen

• August 13, 2025
  • 12 reacties
  • 171 keer bekeken

Onlangs het prepaid tegoed opgewaardeerd met 15 euro via de app en de keuze eenmalige afschrijving.

Er wordt gevraagd om je pincode in te geven. Nadat je op verder tikt gebeurt er even niets en vervolgens het hoofdscherm van de app maar het belsaldo is niet verhoogd. Enkele dagen later wordt er wel 15 euro van de rekening afgeschreven. Een maand geleden werkte dit nog wel. Weet iemand wat hier aan de hand is? Foutje in de app?

12 reacties

• Deelnemer
  • August 13, 2025

Dag Frank er is een storing bij kpn, als je wil opwaarderen kun je het beste via deze link doen, https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen of vanuit Google type je kpn beltegoed opwaarderen, tip: controleer de nummer die je onderin intypt dat je geen cijfer verkeerd intoets, Mvg Aziz 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Frank R. Welkom op de KPN Community! Het klopt wat Aziz zegt en het kan zijn dat door de (verholpen) storing het beltegoed en de duur niet goed wordt weergegeven. Kun je eens SALDO sms’en naar 1266? Krijg je dan wel het juiste tegoed te zien? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 14, 2025

Hoi Arjan

Nee krijg dan nog steeds het originele beltegoed zonder de opwaarderingen. Heb inmiddels alle afschrijvingen inmiddels al voor 60 euro gestorneerd en een opwaardering van het beltegoed met ideal gedaan. Dit werkte wel.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hm. Dan lijkt er iets mis te gaan met de optie eenmalige opwaardering in de app. Zou je eens je Prepaid nummer willen delen in je profiel? Dan ga ik kijken of ik kan zien wat er fout gaat en bij wie ik dit kan uitzetten. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 15, 2025

Status is geupdate. 

• Topper
  • August 16, 2025

Beste Arjan 

Zou je ook mijn prepaid nummer kunnen bekijken waarom die niet gebruikt kan worden? Hoe stuur ik jou mijn nr ? Profiel?

Opwaarderen lukt me wel, internetten, sms ontvangen of bellen/gebeld worden kan ik niet met die nummer

Laatste keer opgewaardeerd 31 july 2025

Bedankt alvast

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Dank je ​@Frank R. Ik heb de vraag bij iemand uitgezet die wat meer kan controleren wat betreft de betalingen. Ik meld mij weer als er meer informatie is. 

Ik denk dat het voor jou ​@liana.id handiger is om contact te zoeken met onze klantenservice waarom je niet kunt bellen en internetten. Dat kan via een  terugbelafspraak op een moment dat het jou het beste uitkomt! Je vindt ons ook op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie. Je mag ook een nieuw topic aanmaken en dan kijken we of je daar geholpen kunt worden. 

• Nieuwkomer
  • August 18, 2025

Het is mij anderhalve week geleden ook overkomen, via de helpdesk bij de KPNwinkel, gekomen.

Daar is een melding gemaakt, na twee dagen is de melding, door de afdeling klachten, doorgestuurd naar de afdeling prepaid. Zit nog steeds te wachten op een reactie van die afdeling.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Kun je je profiel invullen met je achternaam en mobiel nummer ​@HWHprepaid? Dan kan ik kijken of de ticket nog loopt of dat we deze opnieuw kunnen indienen. 

En wat betreft jouw case ​@Frank R heb ik vandaag een ticket aangemaakt. Je wordt via mail of telefonisch benaderd wanneer jouw ticket behandeld is. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • September 3, 2025

Ik kan zien dat je inmiddels een paar keer contact hebt gehad met onze klachtenafdeling ​@HWHprepaid. Is het zo naar behoren opgelost? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 3, 2025

Ja hoor prima dank je wel

• Nieuwkomer
  • September 3, 2025

Nee, helaas niets van de afd prepaid gehoor, in het begin ben ik terug gebeld door een algemene klachten afdeling, die hebben het doorgeven aan de afdeling prepaid. Daar niets van gehoord.

Groetjes Hans hilbers 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • September 4, 2025

Hm jammer. Dan wil ik alsnog een ticket voor je aanmaken. Ik heb je via een privébericht wat vragen gesteld, zodat ik de ticket goed kan doorzetten. Zou je die willen beantwoorden?Â