Welkom Hans! Ik heb je bericht samengevoegd met dit centrale topic.
Geen fijne kennismaking met KPN op deze manier. Een verschil tussen Telfort en KPN is dat er bij KPN geen internetbundel nodig is om te kunnen internetten. Dit hadden we nog duidelijker moeten communiceren, je bent niet de enige die hier tegenaan is gelopen. Mijn excuses daarvoor. Ik zorg dat dit beltegoed weer wordt bijgeschreven. Kun je daarvoor je 06-nummer in je
profiel zetten en een reactie sturen als dat is gebeurd?
Kun je je laatste opmerking verder toelichten? Het is me niet helemaal duidelijk wat je daarmee bedoelt.
Als toelichting op mijn laatste opmerking: niet alleen KPN maar ook andere providers stellen een harde grens van 1 maand voor de bundels. Dit is gezien de IT mogelijkheden niet meer van deze tijd en dus ook niet vriendelijk naar de klant. Er zou een werkwijze toegepast kunnen worden waarbij rekening met het saldo wordt gehouden. Dus als b.v. de klant na 1 maand nog tegoed over heeft wordt dit weer toegevoegd bij aankoop van een nieuwe bundel. Zo kan een fluctuatie in gebruik meer in de tijd worden verdeeld. Fijn voor de klant want je hebt er voor betaald. KPN behoudt de klant die dan weer een bundel koopt zonder teveel op zijn gebruik te hoeven letten.
Doe er wat aan zou ik willen voorstellen. Mvg.
@Phrixus we hadden bevestiging dat het voor jou opgelost had moeten zijn. Ontzettend vervelend om te lezen dat dit bij jou toch niet het geval is. Ik ga er direct opnieuw achteraan. Excuses hiervoor!
@Marcia_
Dank voor je bericht @Marcia_ , ik hoop op een (snel) berichtje dat het opgelost is! Fijn weekend!
Welkom Hans! Ik heb je bericht samengevoegd met dit centrale topic.
Geen fijne kennismaking met KPN op deze manier. Een verschil tussen Telfort en KPN is dat er bij KPN geen internetbundel nodig is om te kunnen internetten. Dit hadden we nog duidelijker moeten communiceren, je bent niet de enige die hier tegenaan is gelopen. Mijn excuses daarvoor. Ik zorg dat dit beltegoed weer wordt bijgeschreven. Kun je daarvoor je 06-nummer in je profiel zetten en een reactie sturen als dat is gebeurd?
Kun je je laatste opmerking verder toelichten? Het is me niet helemaal duidelijk wat je daarmee bedoelt.
Mijn profiel is ingevuld.
N.b. ook voor een volgende dag zijn kosten in rekening gebracht.
@HansDG: Ik snap je punt over het meenemen van het bundeltegoed. Collega @Marcia_ heeft begin dit jaar een verbetervoorstel ingediend om de mogelijkheden te bekijken. Die is helaas afgewezen. Er zijn nog geen plannen om dit mogelijk te maken. Ik zou er graag een mooier verhaal van maken. Ik heb het verbruikte tegoed weer aangevuld, dit kunnen we eenmalig doen. Als je in de toekomst eens vragen of opmerkingen hebt ben je hier uiteraard welkom!
@Phrixus: We houden de mailbox in de gaten en laten het direct weten als er reactie is. Ik ga ervan uit dat dit maandag of dinsdag is geregeld.
Er gaat nog steeds het e.e.a. fout. Ik heb inmiddels voor mijn eigen mobieltje de betaalgegevens in kunnen stellen en zelfs met een sms kunnen opwaarderen, maar toen ik datzelfde zou doen met het mobieltje van mijn vrouw liep ik toch weer tegen de melding op "Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet ophalen. Probeer het later nog eens." Dus het oude probleem bestaat nog steeds. Bij de KPN winkel in Leeuwarden konden ze me ook niet helpen en wisten me zelfs te vertellen dat bij KPN het sms opwaarderen niet meer mogelijk was, en ik beter een abonnement kon nemen. Ik begin er ondertussen wel
een beetje schijtziek van te worden.
@De ouwe: We zijn daar niet mee gestopt. Jammer dat dit mis gaat. Ik neem contact op met onze betalingsprovider om te achterhalen waarom dit niet lukt. Kun je het 06-nummer van jouw vrouw toevoegen aan je
profiel in het vakje "Persoonlijke opmerkingen" en een reactie sturen als dat is gebeurd?
Welkom bij Prepaid van KPN
Vanaf nu ben je KPN Prepaid klant en kun je van alle mogelijkheden van KPN genieten. Je kan je telefoon gewoon blijven gebruiken zoals altijd. Natuurlijk behoud je ook je 06-nummer en je beltegoed.
We hebben een klein cadeautje voor je ??
Kan dus al 2 weken niet bellen , cadeautje ?
Hoe werkt KPN Prepaid? Heel makkelijk!
?? waarom werkt het dan bij mij niet ?
@Cindy_ misschien kan jij mij verder helpen na bezoek aan 2 KPN winkels , forum ... technische dienst ingeschakeld...
Nog steeds melding "simkaart niet geregistreerd "
kom van telfort nu KPN
*Admin: reactie afgesplitst, toegevoegd aan verzameltopic.
Goedemiddag @Vfron, Welkom op het forum en uiteraard bij KPN. Wat gek dat je al 2 weken niet kunt bellen. Het cadeautje waar het over gaat, heeft Paul uitgelegd in het eerste bericht van dit topic. Ik begrijp dat je al naar de winkel bent geweest. Ik zie de melding, maar ik lees ook dat ze de simkaart geregistreerd op het netwerk, zodat je weer toegang had tot het netwerk. Dit heeft even gewerkt of ben je zonder oplossing de winkel weer uitgegaan?
Ben helaas zonder oplossing de winkel uitgegaan , het heeft nog niet gewerkt bij KPN
Nooit problemen gehad bij TELFORT..
Sim is wel geactiveerd , maar niet geregistreerd !
De sim is in de winkel ook in een andere telefoon getest , werkte dus ook niet !
Balen
@Vfron, Ik lees dat Joran je helpt in
dit topic. Hij houdt het voor je in de gaten. Mocht je vragen hebben, reageer je dan ook in dat topic?
Ik heb gedaan wat je vroeg Joran.
Ook mijn beltegoed 20 euro is binnen een dag naar 0 euro gegaan, ik heb contact gezocht met de helpdesk en daar kreeg ik het verhaal te horen dat door de overname ik nu automatisch gebruik maak van mobiele data, dit heeft KPN dus ongevraagd geactiveerd op mijn mobiel. Ik moet dus iets uit gaan zetten wat nogmaals ongevraagd geactiveerd is. KPN kan niks doen is het antwoord van de helpdesk. M.I. Kan KPN wel wat doen door de 20 euro te vergoeden omdat ik niet gevraagd heb om de mobiele data aan te zetten.
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Nog steeds geen reactie van KPN ontvangen op mijn klacht. Is inmiddels al weer een week geleden
Hay @Doortjep, we helpen je hier graag verder. Zou je voor een goede afhandeling je forumprofiel willen invullen met je persoonlijke gegevens? Dan kunnen we kijken wat er aan de hand is 🙂 Geef je hier een seintje als je dat hebt gedaan? Bedankt alvast!
Prepaid Telfort naar KPN, alles geprobeerd. Onbekwaam, niet willend of andere instructies voor de KPN medewerker? Ik denk het laatste. Ben teleur gesteld door KPN, geen klare taal, totaal geen actie c.q. probleem oplossende voorstellen, nog TWEE DAGEN dan is de Telfort-KPN overgang promotie internetbundel vervlogen. MAAR HOE DAN VERDER ? OVERSTAPPEN?
@Janandre, ik heb achter de schermen nog even gekeken en zag een blokkade op data roaming. Wil je nog eens testen of internet nu werkt? Je moet wel even je toestel opnieuw opstarten! Ik hoor het graag 🙂
Susan_Moderator, Het internet werkt, hartelijk dank. Wel jammer dat het zolang heeft geduurd en de internetbundel bij verlopen is.
@De ouwe: Dank! Ik heb een onderzoek opgestart en verwacht dat het binnen een paar dagen is opgelost.
@Janandre: Dat ben ik met je eens. Daarom heb ik € 4,99 beltegoed bijgeschreven en daarvan een nieuwe welkomsbundel besteld. Kost je dus niets. Die bundel gaat 1 augustus in en is een maand geldig. Dan kun je er alsnog volop gebruik van maken 🙂
Hay @Doortjep, we helpen je hier graag verder. Zou je voor een goede afhandeling je forumprofiel willen invullen met je persoonlijke gegevens? Dan kunnen we kijken wat er aan de hand is 🙂 Geef je hier een seintje als je dat hebt gedaan? Bedankt alvast!
Hallo Nadia, gegevens zijn ingevuld. Hoor graag van je.
@Doortjep: Dank! Ik zie dat er € 14,39 aan tegoed is verbruikt, dat is bij dezen weer bijgeschreven 🙂
@Doortjep: Dank! Ik zie dat er € 14,39 aan tegoed is verbruikt, dat is bij dezen weer bijgeschreven :)
heel fijn, dankje wel!
@De ouwe: Het zou opgelost moeten zijn, kun je nu eens proberen of het werkt?
Het registreren is gelukt Joran. Ik heb nog niet feitelijk opgewaardeerd, want dat was nog niet nodig. Maar ik ga er van uit dat dat in de toekomst geen problemen meer op gaat leveren. In elk geval bedankt voor je hulp.
@Phrixus: We houden de mailbox in de gaten en laten het direct weten als er reactie is. Ik ga ervan uit dat dit maandag of dinsdag is geregeld.
@Joran @Marcia_ @Paul_ @Erik_ @Bart_ @Marina_ en @iedereen die zich met mijn probleem heeft beziggehouden.... Het is opgelost!! Zojuist probeerde ik maar weer eens mijn bankgegevens te koppelen en dit werd zowaar geaccepteerd. Meteen een pincode gekregen en meteen beltegoed per sms opgewaardeerd. Ook dat lukte!
Bedankt voor de hulp op dit forum en fijne zomer verder.