Skip to main content
Hallo! Ik ben een burger van een ander land, ik werk als chauffeur van zware voertuigen, momenteel ben ik buiten de Europese Unie. Ik maak al heel lang gebruik van KPN-diensten (Prepaid) en was tevreden over de verbinding, al was het tarief wel het voordeligst. Toevallig ben ik mijn simkaart kwijt, kan ik een nieuwe per post bestellen of een elektronische simkaart krijgen, mijn nummer was: +316********. Bedankt!

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hallo, ik ben een burger van de Republiek Moldavië, een bestuurder van zware voertuigen, ik werk in de Europese Unie en ik gebruik altijd uw simkaart met een vooruitbetaling van 8,99 euro / maand, onbeperkt tarief. Maar het gebeurde zo dat ik mijn simkaart kwijt ben, ik zou graag willen dat je me in deze situatie helpt, misschien heb je een elektronische simkaartservice, of stuur me een gewone, als dat zo is, zal ik je het postadres per e -mail, de kosten voor de bezorging neem ik natuurlijk zelf in ontvangst ************

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic en gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Hallo @Igor Igor ,

Je kunt via deze website een nieuwe simkaart bestellen: 

https://shop.kpn.com/mobiel/prepaid/simkaart/prepaid/


Hallo @Igor Igor ,

Je kunt via deze website een nieuwe simkaart bestellen: 

https://shop.kpn.com/mobiel/prepaid/simkaart/prepaid/

Alleen is er daarbij een probleem. KPN verstuurt deze simkaart alleen naar een Nederlands adres, niet naar het buitenland. Mogelijk kan je de hulp inroepen van een Nederlandse vriend/kennis die de simkaart wil ontvangen en doorsturen naar jou in het buitenland.


Bedankt voor je advies. Natuurlijk heb ik geen vrienden in Nederland, als je het niet erg vindt om me te helpen, geef me de betaalmethode en het bedrag, Ik zal het geld overmaken naar u, voor een kaart en snelle postbezorging. Als u akkoord gaat om me te helpen, schrijf me dan per e-mail: barrakuda1972@gmail.com tegelijkertijd zal ik een niet-Russische vriend in uw persoon verwerven. In ieder geval, bedankt dat je niet onverschillig bent! Hoogachtend, Igor!