Skip to main content

Beste Klantenservice KPN, mijn tante van 87, goed bij de tijd, is door een 'slimme' medewerkster van een BP tankstation opgezadeld met € 50 KPN beltegoed ipv de gevraagd SIMYO. Ik heb haar geholpen met opwaarderen, wat niet lukt. Daarna naar het BP tankstation gereden, verkoopster in kwestie gesproken en zij gaf aan iid niet goed geluisterd te hebben, zij kende SIMYO niet eens..…

Hoe kan mij tante haar geld nu terugkrijgen? Kan toch niet zo zijn dat de € 50 weggegooid geld is? Zij heeft veel stress nu.

 

In afwachting van uw antwoord,

Groeten

Ronvg

 

 

 

Lastig! Denk ook niet dat KPN hierin veel voor je kan betekenen… Verkoopster geeft zelf al aan niet goed geluisterd te hebben, dus eigenlijk moeten hun het dan oplossen zou je zeggen, KPN zelf kan hier natuurlijk vrij weinig aan doen.

Je kan wel proberen om het te goed online te verkopen, met een beetje verlies.

 


Hier is het verkooppunt verantwoordelijk.

Jij (of je tante) zult daarnaartoe moeten met o.a. de bon van de aanschaf (waarop dus hun verkoop aangetoond wordt).


Goedemiddag @Ronvg, vervelende situatie voor je tante. Zonde vooral van het geld. Ik ben toch bang dat KPN hier verder niets in kan betekenen. Zoals hierboven al wordt gezegd is dit iets tussen jouw tante en het verkooppunt van het beltegoed. 


Hi Peter en Jeroen,

Wij zijn daar geweest echter, BP medewerker gaf aan dat zij dit niet kon, moest volgens haar via KPN. Ik heb tevens een bericht naar BP klantenservice gestuurd. Ik ben benieuwd naar wie zij (ver)wijzen 😳


Allen, uiteindelijk heeft BP dit zeer correct opgelost 😃. Mijn tante heeft bon kunnen teruggeven en heeft zij haar geld terugontvangen.

Top van BP!


Hè, gelukkig. Toch een hoop geld.

Ik waardeer mijn prepaid altijd met een tientje op. Maar het is mijn "tweede” nummer dus wordt weinig gebruikt.
Maar als je iedere maand 20 euro of meer moet opwaarderen is een abonnement, waar met dat geld véél meer kan, zeker te overwegen.