Skip to main content

Vanmorgenheb ik de nieuwe prepaid van mijn zoon opgewaardeerd met een belbudel van 200mb + 30 minuten. Dit ging moeizaam, moest het vaak opnieuw proberen. Uiteindelijk lukte het. Tenminste, het geld is afgeschreven van mijn rekening, maar de belbundel is niet ontvangen. De helpdesk kon hier niks in betekenen. Nu dit niet goed gaat heb ik het vermoeden dat de 7,50 welkomstegoed na registratie waarschijnlijk ook niet is aangekomen, maar daar heb ik toen wat minder goed op gelet. Is dit een herkenbaar probleem en hoe kan dit opgelost worden? Ligt dit aan de simkaart omdat dit de eerste keer is dat ik probeer op te waarderen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Ojee @Suzanabc, niet zo handig dit :slight_frown: Staat de bundel inmiddels wél actief of nog steeds niet?

Zo nee, dan kijk uit uiteraard graag even met jullie mee! Zou je daarvoor het betreffende mobiele nummer én het simkaartnummer willen noteren in het opmerkingsveld van je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Vanmorgen om 5 uur verscheen het smsje met de belbundel. Ik zie nu ook inderdaad dat de bundel is bijgeschreven. Dat heeft dan bijna een hele dag geduurd. Maar ben blij dat het is opgelost.


Jammer van de vertraging @Suzanabc, maar heel fijn dat hij tóch bij is geschreven!