Skip to main content
Beantwoord

Waar zie ik de gratis €7.50 beltegoed terug?

• September 4, 2026
  • 5 reacties
  • 72 keer bekeken

Ik heb een simkaart geïnstalleerd en mijn gratis €7.50 opgevraagd, maar ik kan het nergens terugvinden, graag uw reactie 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Gerrit en Ria en welkom bij de KPN Community! Fijn dat het inmiddels gelukt is om contact te krijgen en dat het opgelost wordt. 🙂 Bedankt voor het laten weten!

Voor eventuele toekomstige meelezers: Het aanvragen van het bonustegoed gaat via de prepaid app. Je kunt daar het €7,50 welkomsttegoed opvragen.
Mocht dat niet lukken, maak dan een belafspraak met ons. Dan kan mijn collega dit nalopen! 

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • September 4, 2026

Heb je al in de kpn prepaid app gekeken?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 4, 2026

Ja, maar hier staat het niet

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • September 4, 2026

Hoe lang is het geleden dat je het tegoed hebt aangevraagd? Sms SALDO naar 1266. Dan zou je een overzicht van de tegoeden moet krijgen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 4, 2026

Ik heb kpn gebeld, ze gaan het oplossen 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 9, 2026

Hi ​@Gerrit en Ria en welkom bij de KPN Community! Fijn dat het inmiddels gelukt is om contact te krijgen en dat het opgelost wordt. 🙂 Bedankt voor het laten weten!

Voor eventuele toekomstige meelezers: Het aanvragen van het bonustegoed gaat via de prepaid app. Je kunt daar het €7,50 welkomsttegoed opvragen.
Mocht dat niet lukken, maak dan een belafspraak met ons. Dan kan mijn collega dit nalopen!